سالم‌ترین غذاهای جهان شناسایی شد : متخصصان بیش از 4 هزار نمونه مختلف از غذاهای ...


متخصصان بیش از 4 هزار نمونه مختلف از غذاهای سراسر جهان را با هم مقایسه كردند تا به یكی از سالم‌ترین منوهای غذایی در جهان برسند.

 پادشا: متخصصان بیش از 4 هزار نمونه مختلف از غذاهای سراسر جهان را با هم مقایسه كردند تا به یكی از سالم‌ترین منوهای غذایی در جهان برسند. این رژیم غذایی شامل ابرغذاهایی است كه نیازهای عادی شما را به انرژی تامین می‌كند و نیز شامل موادی است كه وضعیت سلامت را تا حد ممكن ارتقا می‌بخشد.

فهرست گرانقیمت‌ترین غذاهای جهان در سال 2016 , لیست گران قیمت‌ ترین غذاهای جهان در سال 2016 , پرجمعیت ترین شهرهای جهان

 این منو با ماهی قزل‌آلای تازه شروع می‌شود كه شامل امگا 3 و چربی‌های مفید بوده و سلامت مغز، قلب و رگ‌های بدن را تامین می‌كند.بعد از آن سالاد با روغن زیتون است كه برای حفظ كلسترول خون در حد طبیعی توصیه می‌شود. تكه‌هایی از جوجه كباب شده هم در این منو گنجانده شده كه نیاز بدن به پروتئین را تامین می‌كند. این پروتئین‌ها برای رشد حجم عضلانی مفید است و به حفظ قدرت بدنی كمك می‌كند. برای دسر می‌توان از ماست به‌همراه گردو استفاده كرد كه باعث راحتی هضم غذا شده و قند خون را نیز كنترل می‌كند.مصرف 30 گرم گردو در هر روز به حفظ انعطاف رگ‌های خونی كمك می‌كند و مانع از مسدود شدن رگ‌های قلبی و سكته می‌شود.نوشیدنی كه می‌تواند تركیبی از آب گیلاس، آلبالو و دیگر میوه‌های این خانواده باشد هم در این منوی غذایی آورده شده است. این نوشیدنی شامل «گلوكامانان» است كه به كاهش وزن كمك كرده و شامل تركیبات بسیار مفید برای سلامت بدن است. نوشیدنی شكلات داغ در این رژیم غذایی شامل «ملاتونین» است كه می‌تواند به شما كمك كند هنگام شب خیلی سریع به خواب بروید.



ویدیو : سالم‌ترین غذاهای جهان شناسایی شد