سارق شیشه ای با لباس زنانه كامیون دزدید :     شرور سابقه داری كه با پوشیدن ...



 

لباس زنانه , لباس زیر زنانه , مدل لباس زنانه

 

شرور سابقه داری كه با پوشیدن لباس زنانه یك دستگاه كامیون سرقت كرده بود، دستگیر شد.چند روز پیش رانندهیك دستگاه كامیون در تماس با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از ماموران برای دستگیری دزدی كه كامیون او را سرقت كرده بود درخواست كمك كرد.

 

پس از این تماس، ماموران كلانتری ۲۱ كرمانشاه با عزیمت به محل سرقت ـ روبه روی پایانه شهید كاویانی ـ به تحقیق از راننده مالباخته پرداختند.

 

شاكی در شرح شكایت خود گفت: پس از بارگیری قصد ترك پایانه را داشتم كه متوجه شدم فردی با لباس زنانه در میان درخت ها ایستاده و با اشاره مرا به سمت خود فرا می خواند.

 

شاكی افزود: با تصور این كه برای این خانم مشكلی پیش آمده و درخواست كمك دارد، به وی نزدیك شدم كه به یكباره با قمه ای كه زیر مانتویش پنهان كرده بود، به سویم حمله ور شد و من از ترس و وحشت فرار كردم و او با كامیون حاوی بار بسرعت محل را ترك كرد.

 

پس از شكایت فرد مالباخته، موضوع به مقام قضایی گزارش و دستور توقف خودرو صادر شد.در پی صدور دستور قضایی، طرح مهار به اجرا درآمد و ساعتی بعد ماموران با مشاهده این خودرو در شهرك فرهنگیان كرمانشاه، دستور توقف آن را صادر كردند.

 

● شرور سابقه دار

گزارش حاكی است، در پی این اقدام و بسته شدن راه فرار سارق كامیون، وی پیش از آن كه فرصت فرار پیدا كند، دستگیر شد.

 

با دستگیری متهم، ماموران مشاهده كردند سارق، شرور سابقه داری به نام پیمان است كه با پوشش و آرایش زنانه در محل پنهان شده و سپس كامیون را با بار آن سرقت كرده است.

 

با انتقال متهم به كلانتری، در بازرسی بدنی از وی یك قبضه قمه و مقادیری مواد مخدر صنعتی ـ شیشه ـ كشف و ضبط شد.

 

متهم در تحقیقات مقدماتی اعتراف كرد، به دلیل خلافكاری های متعدد و نشست و برخاست با افراد مجرم و سابقه دار، اعتیاد شدیدی به مواد مخدر روانگردان پیدا كرده است.

 

متهم افزود: ساعتی پیش از حادثه پس از مصرف شیشه دچار توهم شده و با پوشیدن لباس های خواهرم، تصور می كردم یك خانم هستم و بدون آن كه اراده ای داشته باشم، به یكباره با مشاهده راننده تصمیم گرفتم او را كتك بزنم و زمانی كه با قمه او را فراری دادم، كامیون او را سرقت كرده و بدون هدف و مسیر مشخص خودرو را به حركت درآوردم و ... .

 

این گزارش حاكی است، با ثبت اعترافات متهم و صدور دستور قضایی، وی برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت تا درخصوص دیگر جرایم ارتكابی متهم و اظهارت وی تحقیق شود.... / جام جم آنلاین


ویدیو : سارق شیشه ای با لباس زنانه كامیون دزدید