زورگیر هزار چهره دستگیر شد : زورگیر هزار چهره دستگیر شد رییس كلانتری 142 كن ...



زورگیر هزار چهره دستگیر شد

رییس كلانتری 142 كن گفت: یك زورگیر كه با چهره‌های متفاوت از مسافران زورگیری می‌كرد توسط ماموران انتظامی دستگیر شد.

اخبار حوادث - به گزارش باشگاه خبرنگاران سرگرد جمال حسنی در تشریح خبر فوق گفت: در پی اعلام شكایت چندین تن از شهروندان در خصوص زورگیری اموالشان بلافاصله اقدامات گسترده اطلاعاتی آغاز شد.

رییس كلانتری 142 كن اظهار داشت: پس از یك روز فعالیت اطلاعاتی و مراقبتی و همچنین چهره نگاری متهم توسط مالباختگان ماموران با وجود تفاوتهای بسیار در چهره متهم، فرد مشخصی را مورد شناسایی قرار دادند.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه اظهار داشت: به دنبال این موضوع ماموران با ورود به سطح منطقه و گشت زنی هدفمند توانستند به فردی در كنار خیابان مشكوك شوند.

وی افزود: متهم با رویت ماموران اقدام به فرار كرد كه توسط ماموران آماده فاتب دستگیر شد و در بازرسی بدنی نیز از وی یك گاز اشك‌آور، 2 قبضه چاقو مخصوص زورگیری، یك عدد تراول تقلبی و بیش از 10 میلیون ریال پول نقد به صورت به هم ریخته كشف و ضبط كردند.

سرگرد جمال حسنی ادامه داد: در حین انتقال متهم به كلانتری فردی به هویت مجتبی به ماموران واحد گشت مراجعه كرد و اظهار داشت: فرد دستگیر شده دقایقی پیش از وی زورگیری كرده و اموالش را با تهدید چاقی به سرقت برده است.

این مقام مسئول انتظامی اذعان داشت: پس از انتقال متهم به كلانتری و بررسی بیشتر مشخص گردید كه متهم سر خود را تراشیده و از كلاه گیس و ریش مصنوعی برای ارتكاب جنایت خود استفاده كرده است.

وی خاطرنشان كرد: در نهایت متهم زمانی كه خود را در چنگال قانون اسیر دید لب اعتراف گشود و به بیش از 10 فقره زورگیری از هموطنان اعتراف كرد./باشگاه خبرنگاران

 

 


ویدیو : زورگیر هزار چهره دستگیر شد