رویانیان:مایلی كهن تعادل ندارد! :   " تا پایان قرارداد ژوزه از او حمایت می‌كنم" رویانیان: ...



ابطحی مطهری تعادل روانی ندارد , تعادل , روزنامه تعادل

 

" تا پایان قرارداد ژوزه از او حمایت می‌كنم"

رویانیان: هر كس دلش با تیم نیست می‌تواند برود/ مایلی كهن تعادل ندارد!

محمد رویانیان می‌گوید با بازیكنان پرسپولیس اتمام حجت كرده كه هر كس دلش با تیم نیست می‌تواند برود. او همچنین می‌گوید تا پایان قرارداد ژوزه از او حمایت خواهد كرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از حضور در تمرین امروز این تیم اظهار كرد: من روز گذشته گفته بودم كه آخرین اولتیماتوم را می‌دهم و امروز به جمع بازیكنان آمدم و به قولم وفا كردم. امروز آخرین اولتیماتوم را دادم و همان طور كه گفته بودم این آخرین فرصتی بود كه من قائل شدم.

وی افزود: یك بازیكن باید بداند كه پرسپولیس چه تیم بزرگی است و 30 میلیون هوادار دارد.به آنها گفتم این تیم، تیم كوچكی نیست. نباید نق بزنید. نباید بی انضباطی كنید. البته همه بازیكنان ما خوب هستند و تلاش خودشان را می‌كنند، اما مردم از ما انتظار دارند. من همه اعتبار و حیثیتم را گذاشته‌ام و آن كاری كه می توانستم را انجام دادم.

رویانیان در پاسخ به این سوال كه آیا می دانید مشكل پرسپولیس چه چیزی است؟ گفت: بله می‌دانم. داخل تیم برخی از بازیكنان احساس متفاوتی نسبت به مربی دارند. اول استیلی بود، بعد دنیزلی آمد و حالا ژوزه آیا همه این مربیان ایراد دارند؟ خب اگر این طور است فرگوسن را هم بیاوریم شما ایراد خواهید گرفت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال كه آیا منظورتان از این حرف‌ها علی كریمی است كه به مربیان ایراد می‌گیرد؟ گفت: خیر. من شخص خاصی را نمی گویم. همه ما ایراد داریم.

وی در ادامه گفت: من تا به حال هر چیزی كه لازم بوده برای بازیكنان فراهم كرده‌ام. پول هم به همه بازیكنان داده‌ام، اما از این بعد نمی‌دهم و اگر لازم باشد جریمه هم می‌كنم. آخر چه معنی دارد؟ مگر ما مسخره‌ایم. ما آمده‌ایم برای مردم كار می‌‌كنیم. عزت ما دست این مردم است. همه كارها را ‌كرده‌ایم كه نتیجه‌ بگیریم، اما چرا وضعیت پرسپولیس باید این گونه باشد؟ من دیگر تحملم را از دست داده‌ام.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به این كه تا پایان قرارداد ژوزه از او حمایت خواهد كرد، گفت: امروز به بازیكنان گفتم هر كسی كه نمی‌خواهد می‌تواند از پرسپولیس برود. هر كس برای جنگیدن و بازی نیامده بهتر است دیگر نباشد. گفتم اگر بازیكنی این شرایط را دارد اسم خودش را به سرپرست تیم بدهد. گفته بودم كه آخرین اولتیماتوم را می‌دهم و امروز هم این كار را كردم.

رویانیان گفت: ما هر چه فكر كردیم به این نتیجه‌ نرسیدیم كه مشكل پرسپولیس مربی یا كادر فنی است، از نظر ما مشكل تیم روحی ـ روانی و فكری است. ما تا پایان قرارداد ژوزه از او حمایت می‌‌كنیم.

وی در ادامه گفت: برخی از بازیكنان تحت تاثیر نام پرسپولیس هستند. متاسفانه تیم‌های دیگر تریلیاردی پول می‌دهند، اما به ما می‌گویند كه پول میلیاردی داده ای. من اعتراف می‌كنم كه در فوتبال نباید این قدر پول جریان داشته باشد، اما اگر پول زیاد باشد باید برآمد و نتیجه‌ای داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این كه با هیچ بازیكنی تعارف نداریم گفت: ما برای مردم كار می‌‌كنیم و به بازیكنان گفتم كه اگر شما بخواهید مردم را ناراحت كنید قراردادتان باطل است و بهتر است از پرسپولیس بروید.

محمد رویانیان در پاسخ به این سوال كه با صحبت‌هایی كه شما روز گذشته كردید، به نظر می‌رسد منظورتان علی كریمی بوده؟ گفت: باز هم می گویم كه شخص خاصی مد نظر من نیست، اما همه می دانند كه جواب این سوال چیست به همه گفتم كه هر كسی كه دلش با این تیم نیست باید برود. اگر در پرسپولیس هستید باید بجنگید. اگر هم قرار باشد چند بازیكن از تیم بروند به جای آنها چند بازیكن جوان خوب می آورم كه افتخار ما هستند. بازیكن باید تابع تیم و مربی باشد. اشكالی ندارد كه ما در آغاز فصل با 25 بازیكن كار خود را شروع ‌كرده‌ایم و بعد مثلا 17 بازیكن داشته باشیم. این شرایط، بهتر از این است كه تابع اصول نباشیم. الان از همه دفاع كرده‌ام و خودم سیبل شده ام. كتك خورمان هم كه خوب است. همه چیز را تحمل كرده‌ام. می‌دانم كه هواداران نگران این وضعیت هستند. خدا شاهد است كه دوست دارم همین الان از پرسپولیس بروم، اما احساس می‌كنم كه نباید این كار را كنم چرا كه آرزوی هواداران درست شدن این تیم است.

رویانیان درباره صحبت‌های مایلی كهن كه گفته بود ژوزه باید از پرسپولیس برود، گفت: مایلی كهن تعادل ندارد و هر بار یك حرف می زند. او فوتبالیست و مربی خوبی بوده و آدم خوبی است، اما من روی حرف‌های او حساب نمی‌كنم. مایلی كهن هر بار یك نظر می‌دهد./ایسنا

 


ویدیو : رویانیان:مایلی كهن تعادل ندارد!