روشن: به اجاره دادن باشگاه خوش بینم : پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر پیشنهاد ...


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر پیشنهاد حضورم در هیأت مدیره مطرح شود قطعا این مسئله را می‌پذیرم. خبرگزاری فارس: حسن روشن در مورد اینکه گفته می‌شود نام او به عنوان یکی از افراد هیأت مدیره جدید باشگاه استقلال مطرح شده عنوان کرد: از این مسئله خبر ندارم و هیچ کسی در این ارتباط تا کنون با من صحبت نکرده است.

وی در مورد اینکه آیا در صورت ارائه این پیشنهاد حضور در هیأت مدیره را می‌پذیرد عنوان کرد: حتماً این مورد را می‌پذیرم به شرطی که خط فکری مسئولان کمک کردن به استقلال باشد. البته حتماً آنها چنین تفکری دارند چرا که شرایط استقلال از این بدتر نخواهد شد. اگر تشکیل هیأت مدیره برای رسیدن به یک قهرمانی باشد این خوب نیست بکله باید تفکری که می‌خواهد باشگاه استقلال را مدیریت کند باید در جهت بازگشت این باشگاه به قدرت و ابهت گذشته و کسب مقام‌های قهرمانی بیشتر باشد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا حضور بازیکنان سابق این باشگاه در هیأت مدیره می‌تواند به مدیریت بهتر کمک کند، اظهار داشت:‌ قبلاً منصور پورحیدری و مسعود معینی در هیأت مدیره باشگاه حضور داشتند. به اعتقد من باید نگاه‌های مدیریتی تغییر پیدا کند.

وی در مورد اینکه اگر در هیأت مدیره حاضر شود چه تفکری برای انتخاب سرمربی دارد، عنوان کرد: عقیده من این است که استقلال باید مربی خارجی داشته باشد. البته هیچ صحبتی با من نشده در حال حاضر با توجه به اینکه مدتی خسته شده بودم به شمال آمدم.


ویدیو : روشن: به اجاره دادن باشگاه خوش بینم