روز ولنتاین با عشق‌تان فیلم ببینید! : در اینجا ده فیلم رمانتیک که برای این ...


در اینجا ده فیلم رمانتیک که برای این که در روز ولنتاین همراه با همسر خود تماشا کنید مناسب هستند را به شما پیشنهاد می کنیم.



پادشا - ترجمه از نگین فانی نام: درست است که ولنتاین متعلق به فرهنگ ایرانی نیست و تنها چند سال است که از فرهنگ غرب وارد فرهنگ ایرانی شده است، اما به سرعت، به ویژه در میان نوجوانان و جوانان، جا باز کرده است، به طوری که حتی دانش آموزان دبیرستانی هم برای دوستان صمیمی خود در این روز هدیه می خرند و محدود به عشاق نمی شود. چه اشکالی دارد که از هر فرصتی استفاده کنیم برای عشق ورزیدن به کسانی که دستشان داریم؟

برای نشان دادن این عشق لزومی ندارد که حتما از روش غربی آن استفاده کرده و شکلات و عروسک و قلب به هم هدیه دهید. می توانید همراه با همسر خود در منزل بمانید، یک شام دو نفره که خودتان درست کرده اید با هم صرف کنید و یک فیلم رمانتیک با هم تماشا کنید.

مطمئن باشید که این کار ارزش یک بار امتحان کردن را دارد، به ویژه اگر این فیلم جنبه کمدی نیز داشته باشد. در اینجا ده فیلم رمانتیک که برای این کار مناسب هستند را به شما پیشنهاد می کنیم:

1. این یعنی جنگ (This Means War)

وقتی دو مامور سازمان سیا با بازی «کریس پاین» و «تام هاردی»، که دوستان خیلی صمیمی و قدیمی نیز هستند هر دو عاشق یک زن جوان زیبا، «ریس ویترسپون»، می شوند، یک جنگ تمام عیار بین آنها سر می گیرد و دوستی آن ها در این مبارزه به چالش کشیده می شود.

فیلم هایی که باید ببینید , ستاره فیلم آواتار سم ورثینگتون و فیلم های دیدنی او را ببینید , 10 فیلم غمگینی که باید ببینید


2. روز ولنتاین

این فیلم کمدی تولید سال 2010، تجربیات تلخ و شیرین و فراز و نشیب های گروهی از ساکنین شهر لس آنجلس را در روز ولنتاین نشان می دهد. یک کهکشان از ستاره های هالیوودی در این فیلم به کارگردانی «گری مارشال» بازی کرده اند. «جسیکا آلبا»، «جولیا رابرتز»، «جنیفر گارنر»، «جسیکا بیِل»، «اشتون کوچر»، «بردلی کوپر» و «تیلور سوئیفت» تنها گروهی از هنرپیشگان این فیلم هستند.

مهران مدیری شما پول میگیرید که فیلم ببینید , دانلود فیلم , ایران فیلم


3. پیمان (The Vow)

در این درام رمانتیک «چنینگ تیتوم» نقش همسر وفاداری را بازی می کند که پس از اینکه تازه عروسش، «ریچل مک آدامز»، در یک تصادف حافظه خود را از دست می دهد تلاش می کند تا دوباره قلب او را به دست بیاورد. این فیلم بر اساس یک داستان حقیقی ساخته شده است.

دانلود فیلم ایرانی , دانلود فیلم ابد و یک روز , فیلم


4. چطور یک مرد را در ده روز از دست بدهیم (How to Lose A Guy in 10 Days)

«متیو مک کانهی» و «کیت هادسون» در این فیلم رمانتیک- کمدی هر کدام با نقشه قبلی، بدون اینکه دیگری از این نقشه خبر داشته باشد، با هم وارد یک رابطه می شوند. ولی به زودی این عشق ساختگی تبدیل به یک عشق حقیقی می شود. با چنین هنرپیشه هایی انتظارتان از یک فیلم خوب برآورده می شود.

دانلود فیلم بادیگارد , دانلود فیلم فروشنده , دانلود فیلم جدید


5. سرنوشت شگفت انگیز املی پولن

این فیلم کمدی محصول سال 2001 فرانسه که نامزد دریافت پنج جایزه اسکار نیز شد، داستان یک دختر پاریسی بسیار خجالتی است که به صورت مخفیانه به همه کمک و خوبی می کند. با این حال او از این که عشق را به زندگی خودش راه بدهد وحشت دارد.

دانلود فیلم 2016 , فیلم ایرانی , دانلود فیلم من سالوادور نیستم


6. نامه داری (You’ve Got Mail)

این کمدی رمانتیک به کارگردانی «نورا افرون» و با هنرمندی «مگ رایان» و «تام هنکس»، ماجرای عشق اینترنتی دو نفر است که از طریق ایمیل با هم آشنا می شوند. آنها وقتی در زندگی واقعی با هم رو به رو می شوند متوجه این مسئله می شوند که رقیب کاری یکدیگر هستند.

دانلود فیلم خارجی , فیلم فروشنده , فیلم نت


7. پیش از طلوع (Before Sunrise)

یک جوان آمریکایی، «اتان هاوک»، در حن مسافرت در اروپا با دانشجویی فرانسوی، «جولی دلپی»، در قطار آشنا می شود و آنها با هم قرار می گذارند در بیست و چهار ساعت آینده با هم به گردش در شهر وین بپردازند. اگر اهل فیلم هایی نیستید که اکشن زیادی ندارند و در آنها بیشتر تمرکز بر مکالمه است، دیدن این فیلم را به شما پیشنهاد نمی کنیم، ولی خوب موضوعات مورد بحث آنقدر شیرین هستند که شما را به دنبال خود بکشند.

فیلم 2016 , دانلود فیلم لانتوری , آپلود فیلم


8. خواستگاری

در این فیلم «سندرا بولا» نقش یک ناشر که مدت اعتبار اقامت وی در آمریکا رو به اتمام است را بازی می کند. او به منشی‌ خود، «رایان رینولدز»، که از او بسیار نفرت دارد پیشنهاد ازدواج می‌دهد تا بتواند در کشور بماند. موقعیت زمانی سخت تر می شود که آنها مجبور می شوند به آلاسکا رفته و نقش زن و شوهر واقعی را برای خانواده شوهرش بازی کنند.

دانلود فیلم رزمی , فیلم جدید , دانلود فیلم زاپاس


9. نوت بوک

در یک خانه سالمندان، پیرمردی به نام دوک داستان عشق الی، «ریچل مک آدامز»، و نوآ، «رایان گاسلینگ»، را از روی دفترش برای یکی دیگر از بیماران آنجا که مبتلا به آلزایمر است می خواند. داستان  این فیلم در دهه 40 میلادی در کارولینای شمالی اتفاق می افتد.

دانلود فیلم محمد رسول الله , بهترین فیلم های 2016 , فیلم جدید ایرانی


10. بی خواب در سیاتل

یک کمدی رمانتیک دیگر به کارگردانی «نورا افرون» و بازی «مگ رایان» و «تام هنکس» آخرین فیلم این لیست است. در این فیلم سم بالدوین، آرشیتکت اهل نیویورک، همسر خود را از دست داده و با پسرش زندگی می کند. او نمی تواند با غم از دست دادن همسرش کنار بیاید. تا اینکه یک روز در یک برتانه رادیویی درباره این مسئله صحبت می کند و جونا صدای او را می شنود و نامه ای به او می نویسد.

فیلم ایرانی جدید , دانلود فیلم جدید 2016 , پرشین فیلم


ویدیو : روز ولنتاین با عشق‌تان فیلم ببینید!