روزی که نیکی کریمی از میرداماد تا تجریش را پیاده رفت! : روزی که نیکی کریمی ...



روزی که نیکی کریمی از میرداماد تا تجریش را پیاده رفت!

بعد از پایان بازی ایران-استرالیا خوشحالی فراوانی را در میان مردم دیدیم و به واسطه آن ترافیک سنگینی هم ایجاد شد به خصوص خودم که آن روزها سر صحنه فیلم «جهان پهلوان تختی» بودم و برای اینکه از خانه ام در حوالی میرداماد به سرصحنه فیلم در میدان تجریش بروم نتوانستم ماشین پیدا کنم و مجبور شدم کل مسیر را پیاده بروم!

 

نیکی کریمی , بیوگرافی نیکی کریمی , سحر قریشی نیکی کریمی

 

در تازه ترین محصول فرهنگی ارائه شده از سوی نیکی کریمی ایشان در قد و قامت یک علاقمند فوتبال ظاهر شده و با رفتن به سراغ بازیکنان و مربیان فوتبال مجموعه ای با عنوان «روزی روزگاری فوتبال» را برای شبکه خانگی تولید کرده است. در بخشهایی از اولین قسمت از این مجموعه نیکی کریمی روبروی مهدی مهدوی کیا نشسته و به صحبت درباره خاطرات این فوتبالیست محبوب پرداخته و از جمله درباره برد تاریخی ایران در برابر استرالیا در مقدماتی جام جهانی 98 صحبت کرده است.

در بخشی از این گفتگو نیکی کریمی به مهدوی کیا می گوید:«هشت دقیقه وقت اضافه آن بازی واقعا پراسترس بود. بسیاری از ما در خانه های خود هم جرات تماشای آن هشت دقیقه را نداشتیم و سعی می کردیم با خوردن شربت بهارنارنج قدری بر استرس خود غلبه کنیم.»

کریمی ادامه می دهد:«بعد از پایان بازی هم خوشحالی فراوانی را در میان مردم دیدیم و به واسطه آن ترافیک سنگینی هم ایجاد شد به خصوص خودم که آن روزها سر صحنه فیلم «جهان پهلوان تختی» بودم و برای اینکه از خانه ام در حوالی میرداماد به سرصحنه فیلم در میدان تجریش بروم نتوانستم ماشین پیدا کنم و مجبور شدم کل مسیر را پیاده بروم!»/شبکه ایران

 


ویدیو : روزی که نیکی کریمی از میرداماد تا تجریش را پیاده رفت!