روحانی با قهرمانان بسکتبال دیدار می‌کند : رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: در جلسه‌ای ...


رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: در جلسه‌ای که با مشاور دکتر روحانی داشتیم، او گفت جلسه قهرمانان بسکتبال با رئیس‌جمهور برگزار می‌شود. خبرگزاری فارس: محمود مشحون در مورد دیدار روز گذشته با سرپرست وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: جلسه بسیار مثبتی بود و صالحی نشان داد که با اطلاع کامل این سمت را پذیرفته است. دیدگاه‌های او کاملاً مثبت بود و اگر برنامه‌های او اجرا شود تا حدود زیادی از مشکلات ورزش کشور حل خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکید صالحی بر این بود که فدراسیون‌ها نباید شان و شخصیت خود را از دست دهند و مستقل عمل کنند.

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص اینکه مشکلات مالی برای میزبانی مسابقات نوجوانان آسیا وجود دارد، گفت: من مشکلاتی را که وجود دارد را عنوان می‌کنم و خدایی ناکرده قصد تخریب کسی را هم ندارم. صحبت من این است که پس این قهرمانی‌ها باید توجه ویژه تری به بسکتبال شود. در حال حاضر مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را پیش رو داریم که برگزاری این رقابت‌ها کمک و حمایت وزارت ورزش را می‌طلبد.

وی گفت: دو روز پیش پیش در جلسه‌ای که با ترکان، مشاور ارشد دکتر روحانی، رئیس جمهور داشتیم او بسیار بسکتبال را مورد تفقد قرار داد و از عملکرد این تیم در آسیا تقدیر کرد و گفت که حتما جلسه‌ای را با حضور قهرمانان بسکتبال با دکتر روحانی ترتیب خواهیم داد و آمادگی برای حل مشکلات این رشته وجود دارد.

مشحون در پاسخ به این سوال که وضعیت برگزاری لیگ برتر بسکتبال به کجا رسید، گفت: روز شنبه جلسه هیئت رئیسه فدراسیون برگزار می‌شود و در این مورد بحث و بررسی کامل خواهد شد. تمام تیم‌هایی که قرار است شرکت کنند، تسویه حساب کرده‌اند و تنها یک تیم مشکل دارد که باید تا هفتم تکلیف خود را مشخص کند.


ویدیو : روحانی با قهرمانان بسکتبال دیدار می‌کند