رضایت آنچلوتی از پیروزی پر گل رئال : سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از پیروزی ...


سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از پیروزی پُرگل تیمش مقابل نماینده سوئیس ابراز رضایت کرد. خبرگزاری فارس: تیم فوتبال رئال مادرید در اولین مسابقه از دور جدید مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و از گروه دوم موفق شد تیم بازل سوئیس را با نتیجه پر گل 5 بر یک شکست دهد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی تیم رئال مادرید در پایان مسابقه بازی هجومی تیمش را ستود و گفت: ما سه بازیکن هجومی خیلی خوب به نام های کریم بنزما، کریستیانو روانالدو و گریت بیل را در اختیار داریم. رونالدو در زمین مسابقه آزاد است که هر جا خواست برود و بازی کند. البته مهاجمان هر تیم در هر مسابقه جابه‌جا می‌شوند.

وی ادامه داد: برای هر مهاجم گلزنی مهم است، بنابراین جا به جا شدن آنها در جریان بازی چندان مهم نیست. علاوه بر این سه بازیکن در خط حمله، جیمز نیز کمک حال تیم رئال است و وظایفش را به خوبی در زمین پیاده می‌کند.

سرمربی رئال مادرید تاکید کرد: رونالدو بازیکن هجومی تیم ماست،‌ رونالدو در سمت راست و گریت بیل در سمت چپ اجازه می دهند که توپ را بهتر و بیشتر بچرخانیم.

وی در مورد پیروزی رئال مقابل بازل سوئیس نیز عنوان کرد: از این بازی و پیروزی پر گل رضایت کامل دارم. نیمه اول بازی خیلی خوبی را انجام دادیم. گل های خوبی در 45 دقیقه اول زدیم و کنترل بازی را در اختیار گرفتیم. نیمه دوم هم عملکردمان خوب بود، هر چند هنوز ضعف هایی داریم که باید آنها را برطرف کنیم.

دیگر مسابقه گروه دوم را تیم های لیورپول و لودوگورتس بلغارستان برگزار کردند که در پایان لیورپولی ها با نتیجه 2 بر یک به برتری رسیدند.


ویدیو : رضایت آنچلوتی از پیروزی پر گل رئال