رای مربوط به دوپینگ بازیكن تیم شهرداری همچنان محرمانه است :     رییس كمیته ...



 

 

دفتر خدمات مربوط به شهرداری در منطقه جردن , شهرداری تهران , شهرداری رشت

رییس كمیته پزشكی فدراسیون فوتبال :

رای مربوط به دوپینگ بازیكن تیم شهرداری همچنان محرمانه است

رییس كمیته پزشكی فدراسیون فوتبال گفت: آرای مربوط به تخلف دوپینگ بازیكن و افراد دیگر تیم شهرداری تبریز روز دوشنبه ابلاغ شده است اما این آرا همچنان محرمانه است.

'احمد هاشمیان ' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا در مورد آخرین وضعیت پرونده دوپینگ بازیكن تیم فوتبال شهرداری تبریز افزود : روز دوشنبه پس از پایان جلسه رسیدگی به این پرونده آرای خود را به این باشگاه ابلاغ كردیم اما تا پایان وقت اداری فردا -چهارشنبه- نمی توانیم آن را منتشر كنیم.

وی ادامه داد: خاطیان این پرونده پس از ابلاغ حكم تا فردا مهلت دارند نسبت به رای صادرشده به كمیته استیناف دادخواهی كنند و اگر این امر صورت نگرفت امكان انتشار اسامی و آرای آنها را داریم.

هاشمیان در واكنش به انتشار این آرا در یكی از سایت های خبری یادآور شد: اطلاعاتی كه توسط سایت های دیگر ارایه شده است، رسمی نیست و ما آن را تكذیب یا تایید نمی كنیم. تنها مسئولان باشگاه شهرداری تبریز از این آرا با خبر هستند و به احتمال زیاد این خبر از سوی مسئولان همین باشگاه در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: وظیفه ما در كمیته پزشكی فدراسیون فوتبال این است كه تا پایان زمان استیناف رای صادر شده از افشای اطلاعات خودداری كنیم.


ویدیو : رای مربوط به دوپینگ بازیكن تیم شهرداری همچنان محرمانه است