راه اندازی موزه آبگرم در سرعین : فرماندار شهرستان سرعین از راه‌اندازی اولین ...


فرماندار شهرستان سرعین از راه‌اندازی اولین موزه آبگرم در شهرستان سرعین برای استفاده علاقمندان و مخاطبان حوزه گردشگری خبر داد. خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سرعین از راه‌اندازی اولین موزه آبگرم در شهرستان سرعین برای استفاده علاقمندان و مخاطبان حوزه گردشگری خبر داد.

عاطف ناصری عصر امروز در جلسه ساماندهی آب‌های گرم در سرعین اظهار کرد: بعد از سال‌ها چشم انتظاری بالاخره چاه ژئوترمالی که قرار بود منبع انرژی از آن بیرون بیاید به عنوان چشمه آرتازین پهن‌لو با 47 سانتیگراد گرما و حدود 12 تا 15 مترمربع ارتفاع، مجموعه آبگرمی است که با استقبال علاقمندان روبه‌رو می‌شود.

وی وجود 12 چشمه آبگرم و آب سرد را با خواص متعدد در سرعین یادآور شد و تصریح کرد: به همین خاطر سرعین را شهر چشمه‌های بهشتی معرفی کردند.

فرماندار سرعین حفر چاه 230 متری را با عنوان آرتازین پهن‌لو یادآور شد و گفت: این مجموعه به ارتفاع 12 تا 15 متر تدارک دیده شده تا با آبگرم شفابخش خود زمینه جذب گردشگران بی‌شمار را فراهم آورد.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ما با همکاری آب منطقه‌ای تصمیم گرفتیم تا در قالب این مجموعه، موزه آبگرم را در سرعین در قالب جداره‌های شیشه‌ای تهیه کرده و زمینه بهره‌برداری بیشتر از این ظرفیت و توان را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: امیدواریم با سرمایه‌گذاری‌هایی که در این حوزه انجام می‌شود، بتوانیم بیش از هر زمان دیگر زمینه بهره‌مندی بیشتر را در توسعه فعالیت‌های حوزه گردشگری و اقدامات مرتبط با آن در جذب گردشگران بی‌شمار فراهم بیاوریم.


ویدیو : راه اندازی موزه آبگرم در سرعین