راهنمای بسته بندی هدایا برای هر مناسبتی : معمولا تمام بسته‌بندی‌هایی كه در ...


معمولا تمام بسته‌بندی‌هایی كه در فروشگاه‌های كادویی می‌بینیم به نوعی زیبا هستند اما تا به حال دقت كرده‌اید كه هر كدام از این بسته‌بندی‌ها برای مناسبت و هدایای خاصی در نظر گرفته شده‌اند؟

بسته بندی وسایل برای اسباب کشی , کار در منزل برای بانوان بسته بندی , بسته بندی

پادشا:  معمولا تمام بسته‌بندی‌هایی كه در فروشگاه‌های كادویی می‌بینیم به نوعی زیبا هستند اما تا به حال دقت كرده‌اید كه هر كدام از این بسته‌بندی‌ها برای مناسبت و هدایای خاصی در نظر گرفته شده‌اند؟ درست مثل لباس پوشیدن ما برای مناسبت‌های مختلف، شكل بسته‌بندی هدایا هم نشان می‌دهد كه برای چه مناسبتی آماده شده‌اند.  برای نگاه دقیق‌تر به این موضوع به غرفه خانم معینی در مركز خرید تندیس رفتیم تا شما را با چند نمونه از كارهای ایشان و پیشنهاداتش برای شكل ارائه هدایا در مناسبت‌های مختلف آشنا كنیم.



بسته بندی اثاثیه منزل , بسته بندی مواد غذایی , کار در منزل بسته بندی

 از تورهای لمه در این كارها استفاده شده است؛ رنگ‌های مختلف بهترین گزینه برای بسته‌بندی هدایا‌ست. خانم معینی این تورها را برای بسته‌بندی هدایایی كه جنبه رسمی‌تر دارند مثل هدیه سالگرد ازدواج یا عیدی به تازه عروسان و... پیشنهاد می‌كند. مسلما بسته‌بندی به این زیبایی با تور برای همه امكان‌پذیر نیست اما كمی هزینه‌كردن برای انجام این‌كار توسط افراد حرفه‌ای در مناسبت‌های مهم كه می‌خواهید هدیه‌تان جلوه خاصی داشته باشد، ارزشش را دارد.



بسته بندی در منزل , نقش بسته بندی در فروش , بسته بندی محصولات

 با یك نگاه به این جعبه‌كادو‌ها و مقایسه آن با یك جعبه‌كادو ساده متوجه می‌شوید كه این پاپیون‌های كوچك و رنگی چه نقش مهمی در زیباكردن جعبه‌های كادویی دارند. مهم نیست اگر نمی‌توانید پاپیون‌هایی به این شكل بزنید زیرا این مدل پاپیون‌ها را به‌صورت آماده می‌توانید تهیه كنید و تنها كاری كه باید انجام دهید، چسباندن آن‌ها روی جعبه كادو یا كاغذكادوهای رنگی است.



بسته بندی جوراب در منزل , بسته بندی اثاثیه , بسته بندی خلاقانه

 با پرداخت پول به‌عنوان هدیه شخص مقابل‌تان می‌تواند آن چیزی كه لازم دارد و مورد پسندش است تهیه كند و دستش برای تصمیم‌گیری شی مورد علاقه‌اش باز است اما نكته مهم در شكل هدیه‌دادن پول است. هروقت كه خواستید به كسی پول هدیه دهید یك پاكت زیبا مانند این نمونه‌ها كه اشكال مختلف آن در همه فروشگاه‌های كادویی موجود است تهیه و نوترین و تمیزترین اسكناس‌های‌تان را داخلش قرار دهید. گذاشتن پول داخل همین پاكت‌های كوچك است كه آن را به یك هدیه ارزشمند تبدیل می‌كند. در غیر این صورت ممكن است شخص مقابل‌تان این طور فكر كند كه شما ارزشی برایش قائل نشده‌اید و با پرداخت مبلغی پول خواسته‌اید رفع تكلیف كنید و همین مسئله هم به‌جای خوشحالی از دریافت آن باعث كدورت و ناراحتی‌اش می‌شود.



انواع بسته بندی کالا , بسته بندی حبوبات در منزل تهران , بسته همراه اول برای اینترنت

به این دسته گل‌های رنگی نگاه كنید. واقعا زیبا هستند. این دسته گل‌ها از كاغذهای رنگی هستند كه خانم معینی شخصا آن‌ها را درست می‌كند و نمونه‌اش را در هیچ جای دیگری غیر از مركز خرید تندیس نمی‌توانید بینید. یك بسته از این گل‌ها را در كنار هدیه اصلی قرار دهید و به طرف مقابل‌تان نشان دهید كه برای زیباتر‌كردن هدیه‌اش چه ارزشی قائل هستید.



بسته بندی وسایل منزل , نقش بسته بندی در بازاریابی , بسته بندی لوازم منزل

 قرار دادن هدایای تزئینی در كنار هدایای اصلی تاثیر زیادی در زیباتر نشان دادن هدیه دارد. جعبه‌های كادویی این امكان را دارند تا هدایای كوچك دیگر را در خود جای دهند اما برای بسته‌بندی‌هایی به این شكل می‌توانید یك سبد ساده بگیرید و هدایای دیگر را داخل این سبد‌ها قرار دهید.



خلاقیت در بسته بندی , بسته بندی هدیه , بسته بندی زیبا

جعبه‌های كادویی كشویی یا چند طبقه به‌تازگی به دنیای جعبه‌های كادویی آمده و خیلی هم طرفدار پیدا كرده است. با خرید این جعبه‌ها انگار چند جعبه كادو دارید و می‌توانید هر هدیه‌ای را در یكی از طبقات قرار دهید. برای مثال می‌توانید هدیه اصلی مثل ساعت را قرار دهید و در طبقه‌ای دیگر شمع‌های تزئینی كوچك یا شكلات بگذارید.



بسته بندی اثاث منزل , زمان‌بندی خودکار برای خالی کردن سطل آشغال ویندوز , بسته بندی وسایل

 معمولا هر چیزی كه در فروشگاه‌های كادویی می‌بینید، سرشار از رنگ‌ها و طرح‌های شاد و انرژی مثبت است. در كنار این رنگ‌های شاد، وجود جعبه كادویی‌های مشكی ساده برای ما سوال‌برانگیز می‌شود. در جواب خانم معینی گفتند كه این جعبه‌های كادویی را مخصوص افرادی درست كرده كه می‌خواهند شخصی را از عزا در بیاورند و طبق رسومی كه داریم بعد از مراسم چهلم متوفی با خرید لباس‌هایی رنگی از خانواده‌اش می‌خواهند كه به پوشیدن لباس‌های سیاه عزاداری خاتمه دهند. رنگ مشكی این جعبه‌ها این حس را منتقل می‌كند كه شما خودتان را در غم آن شخص شریك می‌دانید.


ویدیو : راهنمای بسته بندی هدایا برای هر مناسبتی