راجرز: جنجال استرلینگ مرا نگران نمی‌کند : سرمربی ایرلندی تیم فوتبال لیورپول ...


سرمربی ایرلندی تیم فوتبال لیورپول با ابراز رضایت از عملکرد مهاجم انگلیسی تیمش برابر نیوکاسل گفت حرکت جنجالی اخیر این بازیکن جوان تأثیری روی عملکردش نخواهد گذاشت. خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال لیورپول شب گذشته (دوشنبه) در هفته سی‌‌ودوم لیگ برتر انگلیس موفق شد میهمان خود نیوکاسل را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد که در رقم خوردن این نتیجه رحیم استرلینگ، مهاجم انگلیس قرمزپوشان مرسی‌ساید که اخیراً دوباره جنجال‌ساز شده است، گل اول بازی را به ثمر رساند.

رسانه‌های انگلیس دو روز پیش تصاویری از استرلینگ را منتشر کردند که او را در حالی که یکی از ابزار استعمال مواد مخدر را در دست داشت، نشان می‌داد. همین مسئله موجی از انتقادات را علیه مهاجم تیم ملی انگلیس به راه انداخت.

برندان راجرز در کنفرانس خبری پس از بازی به همین موضوع اشاره داشت و گفت با مهاجم 20 ساله تیمش درباره اقدام جنجالی اخیرش صحبت می‌کند اما اطمینان دارد که این ماجرا باعث فاصله گرفتن این بازیکن انگلیسی از شرایط ایده‌‌آل خود نمی‌شود و او همچنان یک بازیکن کلیدی برای لیورپول خواهد بود.

راجرز گفت: با رحیم در مورد این مسئله صحبت خواهم کرد اما این موضوعی است که باید در داخل باشگاه حل و فصل شود. به نظر من کاری که استرلینگ انجام داد کاری نیست که یک ورزشکار حرفه‌ای سطح بالا باید انجامش دهد، به همین سادگی. با این حال من با او حرف خواهم زد. ما در تیم لیورپول بازیکنانی می‌خواهیم که فوق حرفه‌ای باشند و فقط روی فوتبال تمرکز داشته باشد و وضعیت رحیم تا حد زیادی اینگونه است.

راجرز سپس به شبکه اسکای اسپورت گفت: این موضوع از آن دسته مسائلی است که ما همیشه در داخل خود باشگاه به دنبال راه حل آن بوده‌ایم. رحیم پسری جوان است که این روزها در کانون توجه قرار گرفته است و ملزومات قرار گرفتن در جایگاه یک بازیکن تاپ و طراز اول را می‌داند. زندگی یک بازیکن حرفه‌ای فقط در زمین بازی خلاصه نمی‌شود و او باید مراقب رفتارش در خارج از میدان هم باشد. به همین دلیل من با رحیم حرف می‌زنم.

با وجود موج انتقادی گسترده‌ای که رسانه‌ها علیه استرلینگ به راه انداختند، به نظر نمی‌رسید که او تحت تأثیر قرار گرفته باشد، چون برای لیورپول یک گل فوق‌العاده به ثمر رساند. همین موضوع سبب شد که راجرز ادعا کند نگرانی از بابت کم شدن تمرکز مهاجم 20 ساله‌اش ندارد.

وی عنوان کرد: شما می‌توانید شیوه بازی استرلینگ را ببینید. او پسری با انگیزه و با اراده است. او در این بازی حتی باید هت‌تریک می‌کرد. عملکردش فوق‌العاده بود. هم او، هم کوتینیو در این بازی عالی کار کردند. این پسر متوقف نشدنی است و دائم در حال یادگیری و پیشرفت.


ویدیو : راجرز: جنجال استرلینگ مرا نگران نمی‌کند