دکوراسیون با رنگ صورتی : صورتی در واقع، نیمه شیرین رنگ قرمز است و معمولا، دختر ...


صورتی در واقع، نیمه شیرین رنگ قرمز است و معمولا، دختر بچه‌های کم سن و سال را به یاد ما می‌آورد. پس، اگر برای دکوراسیون اتاق یا خانه خود به دنبال رنگی شاد و خاص هستید، این رنگ را تجربه کنید.

 
 پادشا: صورتی، حالت ملایم و کم‌رنگ شده رنگ قرمز است؛ رنگی که از دیر باز مورد پسند خانم‌ها و کودکان بوده، در واقع، نیمه شیرین رنگ قرمز است و معمولا، دختر بچه‌های کم سن و سال را به یاد ما می‌آورد. پس، اگر برای دکوراسیون اتاق یا خانه خود به دنبال رنگی شاد و خاص هستید، این رنگ را تجربه کنید.

دکوراسیون مبلمان صورتی , رنگ صورتی برای دکوراسیون منزل , رنگ صورتی در دکوراسیون

همان‌طور که گفته شد، صورتی یادآور کودکی، عروسک‌های کودکانه، بستنی‌ها و شیرینی‌های خوشمزه... و به‌وجود آورنده فضایی دخترانه است که بسیاری از طراحان مد برای تاکید بیشتر و جذب مشتری از آن استفاده می‌کنند. باید بدانید وقتی از صورتی صحبت می‌کنیم، طیفی از رنگ‌های سرخ و رزی و صورتی پاستلی و... با درجات مختلف را که آرامشی خاص را در کنار هیجانی وصف ناشدنی به دنبال دارد، به میان می‌آوریم، زیرا صورتی، دشمن درجه یک عصبانیت است و استفاده از سایه‌های مختلف رنگی آن کنار هم به فضا حس راحتی و لطافت می‌بخشد، اما این نکته را فراموش نکنید که شما هرگز مجاز به استفاده از رنگ صورتی به میزان زیاد در هر قسمت از خانه نیستید بلکه با کمی خلاقیت می‌توانید این رنگ را برای جذابیت بیشتر در برخی نقاط به‌کار ببرید یا از طیف‌های ضعیف‌تر این رنگ استفاده کنید.



کجا از صورتی استفاده کنیم ؟

ست کردن رنگ صورتی و آبی در دکوراسیون خانه , استفاده از رنگ طوسی در دکوراسیون صورتی چرک , دکوراسیون منزل با تم صورتی  
  •   صورتی رنگی ایده‌ال برای حمام و سرویس‌های بهداشتی است.
  •   برای ایجاد اتاقی کاملا دخترانه، صورتی مناسب اتاق‌خواب است.
  •   به شرط رعایت ترکیب مناسب رنگ‌ها کنار هم، مناسب آشپزخانه است.
  •   برای ایجاد آرامش بیشتر و کمی تفاوت در بعضی نقاط نشیمن و پذیرایی نیز به‌کار می‌رود.

راهنمای انلاین دکوراسیون و معماری , دکوراسیون داخلی , دکوراسیون

  •   اگر رنگ صورتی کنار سفید بنشیند، به‌عنوان رنگ تاکیدی در سطوح بزرگ‌تر استفاده می‌شود تا فضا را کاملا رومانتیک و لطیف جلوه دهد.
  •  گاهی برای بوجود آوردن سبکی خاص، استفاده از رنگ صورتی کمکی موثر است. به عنوان مثال، بازی با رنگ صورتی می‌تواند حس کلبه‌ای ویلایی را القا کند و استفاده همزمان آن در کنار رنگ سبز نعنایی، حس تعادل و توازن بصری را بر فضا حاکم می‌کند.
  •    ترکیب صورتی با زرد یا طلایی، احساس صمیمیت را در محیط بیشتر فضا را به کمی تجمل‌گرایی نزدیک می‌کند.
  •    ترکیب صورتی با نارنجی به یکدست شدن محیط کمک می‌کند. به‌عنوان مثال، برای پارچه یکی از پرده‌های خانه از این دو رنگ استفاده کنید. خواهید دید که چه فضای زیبایی را ایجاد می‌کنید.

دکوراسیون داخلی شیراز , مرجع اطلاعات مشاغل دکوراسیون , دکوراسیون منزل

  •  کنار هم قرار گرفتن صورتی و قهوه‌ای، تضادی مناسب در محیط برقرار می‌كند و فضایی كاملا مدرن را به‌وجود می‌آورد که حس منفی و خنثی قهوه‌ای را از بین می‌برد. رنگ صورتی در این فضا کاربردی بسیار هوشمندانه برای طراح دارد.
  •   صورتی در دکوراسیون خانه‌های به سبك روستایی نیز یکی از رنگ‌های مکمل و دلفریب است که نبود آن، محیط را بی‌روح جلوه خواهد داد.
  •   رنگ صورتی تركیبی مدرن با مبلمان چوبی به‌وجود می‌آورد.
  • از رنگ صورتی به‌عنوان عنصری شگفت‌انگیز در دكوراسیون ساده فضاهای كوچك استفاده كنید. برای مثال، با استفاده از كمی رنگ صورتی بر یكی از دیوارهای ورودی خانه خود بدون تقبل وقت و هزینه بالا می‌توانید افزایش گیرایی و جذابیت را برای دكوراسیون فضا به ارمغان آورید.
  •   انتخاب رنگ صورتی با طیف ارغوانی براق برای رنگ‌آمیزی و دكوراسیون اتاق خواب بسیار جذاب و اغواكننده است. به‌ویژه، این طیف صورتی برای خانه زوج‌های جوان بسیار توصیه می‌شود. 

دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون در اصفهان

  •  توصیه می‌كنیم كه برای برجسته‌سازی هرچه بیشتر رنگ صورتی در دكوراسیون خانه خود، آن را همراه با رنگ‌های متالیك مانند نقره‌ای و طلایی قرار دهید.
  •   استفاده از طیف‌های قوی رنگ صورتی در اتاق غذاخوری ایده‌ای بسیار زیباست. اگر تمایل دارید فضایی سرگرم‌كننده و شاد برای میهمانان خود خلق كنید، توصیه می‌كنیم كه دیوارهای اتاق غذاخوری خود را به رنگ صورتی ملایم رزی بزنید. این كار موجب می‌شود كه افراد در این فضا احساس شادمانی كنند.
  •  رنگ صورتی می‌تواند بسیار انرژی‌زا و نشاط‌آور باشد، زیرا تماشای آن باعث ایجاد احساسات و شور در درون شما می‌شود و انرژی و شادی را برای شما فراهم می‌آورد.

طراحی دکوراسیون داخلی , دکوراسیون مجازی , پلنگ صورتی


  •  رنگ صورتی یكی از رنگ‌های بسیار مناسب برای دكوراسیون آشپزخانه نیز محسوب می‌شود. دیوارها، پرده یا كابینت‌های صورتی در آشپزخانه می تواند فضایی را برای شما خلق كند كه هرگز از بودن در آن احساس خستگی نكنید.
 
نکته:

 اگر در جایی احساس کردید که استفاده وسیع از رنگ صورتی جوابگو نیست، به جای حذف این رنگ، وسعت آن را دو برابر کنید. به‌طور مثال، می‌توانید آن را به اجزای مختلف تقسیم کنید. کوسن‌ها، پرده‌ها، آباژورها، گلدان و دیگر لوازم تزئینی به رنگ صورتی به کمک شما می‌آید تا با ترسی کمتر، این رنگ را به فضای خانه خود وارد کنید.

 



ویدیو : دکوراسیون با رنگ صورتی