دکوراسیون آبی و صورتی آرام بخش : دکور ساحلی همیشه به معنای استفاده از رنگ های ...


دکور ساحلی همیشه به معنای استفاده از رنگ های آبی و سفید و وسایلی با موضوعات دریایی و آبی نیست. گاهی با استفاده از رنگ های ملایم و حالتی آرامش بخش می توان دکور ساحلی را شبیه سازی کرد.



پادشا: دکور ساحلی همیشه به معنای استفاده از رنگ های آبی و سفید و وسایلی با موضوعات دریایی و آبی نیست. گاهی با استفاده از رنگ های ملایم و حالتی آرامش بخش می توان دکور ساحلی را شبیه سازی کرد.

اتاق ها را با رنگ های خنثی نقاشی کنید و کفپوش چوبی نصب کنید. وسایل آبی رنگ استفاده کنید تا در پس زمینه خنثی خودنمایی کنند.

دکوراسیون مبلمان صورتی , رنگ صورتی برای دکوراسیون منزل , رنگ صورتی در دکوراسیون


در آشپزخانه نیز رنگ های خنثی را پیاده کنید. دیوارها را سفید و کابینت ها را خاکستری کنید. از ظروف شیشه ای آبی روشن، لوستر آبی و پرده آبی برای جلوه دادن به آشپزخانه استفاده کنید.

ست کردن رنگ صورتی و آبی در دکوراسیون خانه , استفاده از رنگ طوسی در دکوراسیون صورتی چرک , دکوراسیون منزل با تم صورتی


رنگ صورتی برای دکور ساحلی رنگ مناسبی است و آن را متفاوت می کند. صندلی سرخابی و کوسن های صورتی کمرنگ در کنار گلدان های گل صورتی آرامشی دلنشین به اتاق داده اند. فراموش نکنید که چیزهای دیگر باید سایه رنگ های خنثی داشته باشند. گل های طبیعی عنصر اصلی این اتاق هستند.

راهنمای انلاین دکوراسیون و معماری , دکوراسیون داخلی , دکوراسیون


مبل های راه راه و قالی راه راه با کاناپه هماهنگی خوبی دارند. پرده های ساده اتاق به سادگی و آرامش کل اتاق کمک می کنند.

دکوراسیون داخلی شیراز , مرجع اطلاعات مشاغل دکوراسیون , دکوراسیون منزل


در همه جای آشپزخانه رنگ آبی روشن دیده می شود و در عین حال مقدار آن آنقدر زیاد نیست که زننده باشد. لوسترهای سبدی بالای جزیره، برگ های بزرگ داخل گلدان آبی و بالش های سفید و آبی کنار میز ناهارخوری از عناصر آشپزخانه هستند.

دکوراسیون اداری , آرام بلندپز , آرام جعفری


دفتر کار با دریچه ای که در دیوار مرزی آشپزخانه تعبیه شده به آشپزخانه راه دارد. در دفتر کار نیز تم اصلی اتاق آبی ساحلی است.

طراحی دکوراسیون , دکوراسیون در اصفهان , طراحی دکوراسیون داخلی


خودمانی بودن فضای این اتاق بیشتر متأثر از کاغذ دیواری راه راه افقی، رنگ آبی کمرنگ و سفید اشیای اتاق است. عناصر دریایی اتاق جلوه های اصلی آن هستند.

دکوراسیون مجازی , پلنگ صورتی , دکوراسیون مغازه


در گوشه ای از اتاق کمدی آبی رنگ با کلکسیونی از کلاه قرار داده شده و این خودش نوعی شخصیت سازی برای اتاق است. وجود کلاه های تابستانی و ساحلی در چنین دکوری کاملاً طبیعی است.

صورتی , دکوراسیون داخلی منزل , دکوراسیون اتاق خواب


اتاق بچه نیز با بخش های دیگر خانه هماهنگی دارد. دیوارها به رنگ آبی ناوی هستند و اشیای اتاق سفید هستند. رنگ سفید در دکور ساحلی نقش مهمی دارد و در عین نماد پاکی نیز هست. پنجره های بزرگ و پرده های هندسی با تم کاغذ دیواری نهنگی خوب جور شده اند.

راهنمای آنلاین دکوراسیون و معماری , دکوراسیون آشپزخانه , دکوراسیون اداری شیک


ویدیو : دکوراسیون آبی و صورتی آرام بخش