دلیل نیمکت نشینی رونالدو مشخص شد : کارلو آنچلوتی دلیل نیمکت نشینی رونالدو را ...


کارلو آنچلوتی دلیل نیمکت نشینی رونالدو را مشخص کرد. وب سایت نود: متن کامل مصاحبه آنچلوتی پس از بازی مقابل اتلتیکو به شرح زیر است.

نیمکت نشینی رونالدو :” او خسته بود و فقط در نیمه دوم بازی کرد. بازی تا زمان پنلتی تحت کنترل ما بود و در مقطع پایانی خوب نبودیم. باید فرصت طلب تر ظاهر می شدیم. تا زمان پنالتی، بازی تحت کنترل بود.”

عدم خلاقیت در سمت راست خط دفاعی:” به طور کلای خلاقیت نداشتیم. بیش از حد بازی را به کناره ها کشاندیم. اتلتیکو خوب دفاع می کرد و متحد بود. مشکل بود که راهکار پیدا کنیم. پس از آن مستقیم تر بازی کردیم.”

بیل:” امروز مشکل از او نبود بلکه کل تیم مشکل داشت. فرصت های زیادی به صورت کلی نداشتیم. او یک گل آفساید زد.”

برد ، برد می آورد. در سال ۲۰۱۵ بردی نداشتید، در بحران هستید ؟ ” صحبت از بحران زیاده روی است اما خوشحال نیستیم. باخت هایی داشتیم و باید به سرعت شرایط را عوض کنیم. باید احتیاط کرد ، تازه این بازی رفت بود. هر اتفاقی امکان پذیر است. باید پیروز شویم.”

بازگشت در برنابئو :” مسلما حذف نشده ایم. اتلتیکو برتری دارد و هر اتفاقی امکان پذیر است. تلاشما نرا می کنیم. فرصت های زیادی نخواهیم داشت اما باید از معدود فرصت ها بیشترین استفاده را ببریم.”

اتلتیکو :” مثل همیشه بودند. با سازماندهی بسیار خوبی دفاع کردند ، متحد حمله کردند. موقعیت های زیادی نداشتیم اما تلاشمان را کردیم.”

رئال چه چیزی کم دارد ؟” خلاقیتمان در بازی کم بود.”

خدیرا :” بازی خوبی داشت. بدون آن که اشتباهی انجام بدهد به بازی نظم داد. بازی او را دوست داشتم.”


ویدیو : دلیل نیمکت نشینی رونالدو مشخص شد