دلیل افزایش قبض مشترکان همراه اول : سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ...


سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد افزایش قبوض برخی مشترکان سیم کارتهای دائمی توضیح داد. خبرگزاری مهر: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد افزایش قبوض برخی مشترکان سیم کارتهای دائمی توضیح داد.

در پی افزایش صورتحساب برخی مشترکان تلفن همراه در قبوض این دوره همراه اول، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام كرد: افزایش قبض‌های تلفن همراه فقط مربوط به مشتركانی است كه از بسته‌های هوشمند اینترنت استفاده كرده‌اند.

غلامرضا داداش‌زاده افزود: به دلیل ارتقاء سیستم خدمات مشتریان و صورتحساب‌گیری اپراتور همراه اول در ابتدای آبان ماه در پذیرش یا عدم پذیرش درخواست‌های تمدید و یا فعال‌سازی بسته‌های هوشمند اینترنت برخی از مشتركین دائمی، اختلال ایجاد شده و هزینه اینترنت با نرخ آزاد برای آنها محاسبه شده است.

وی در باره نحوه رفع این مشكل از سوی مشتركین اظهار كرد: آن دسته از مشتركینی كه در بازه زمانی دو ماه گذشته از بسته‌های اینترنت هوشمند استفاده كرده‌اند اما هزینه استفاده از اینترنت آزاد برای آنها درج شده می‌توانند برای بررسی و رفع مشكل خود با مركز 9990 تماس گرفته یا به مراكز امور مشتركین همراه اول مراجعه كنند.

اپراتور همراه اول نیز در اطلاعیه ای بر روی سایت رسمی خود اعلام کرد: نظر به اینکه در اوایل آبانماه سالجاری سیستم خدمات مشتریان و صورتحسابگیری همراه اول در حال ارتقاء بود، ممکن است درخواست تمدید و یا فعالسازی بسته های هوشمند اینترنت تعدادی از مشترکین دائمی، پذیرفته نشده و این دسته از مشترکین در صورتحساب خود هزینه استفاده از اینترنت با نرخ آزاد را متحمل شده باشند.

مشترکینی که معتقدند جزو این دسته هستند، جهت بررسی مشکل خود می توانند با مرکز تماس همراه اول (9990) تماس بگیرند و خواهان بررسی مجدد صورتحساب خود شوند.

مهرماه امسال نیز معاون شرکت ارتباطات سیار ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، از مغایرت در اعلام مبالغ صورتحساب مشترکان سیم کارتهای دائمی اول توسط سیستم پاسخگوی تلفنی 9990 خبر داد و گفته بود که مشکل فنی در سیستم تلفن گویا IVR همراه اول باعث شده که استعلام از این سیستم با مغایرتهایی نسبت به قبوض صورتحساب مشترکان همراه باشد که این مشکل بزودی برطرف می شود.

محمدمهدی عطوفی درباره دوگانگی‌ استعلام صورتحساب مشترکان سیم کارتهای دائمی همراه اول كه در پرداخت قبوض میان دوره و پایان دوره این اپراتور دیده می شود، اظهار داشت: این اشکال تنها در سیستم پاسخگوی تلفنی  IVR همراه اول وجود دارد و مربوط به اعلام بدهی مشترک است اما در سایر روش های پرداخت این اختلال دیده نمی شود.


ویدیو : دلیل افزایش قبض مشترکان همراه اول