دستگیری ۱۳۵ اوباش و متهم فراری در لرستان :       با اجرای مرحله دوم طرح امنیت ...



 

 

دستگیری اراذل و اوباش توسط نوپو , دستگیری سربازان فراری , دستگیری سرباز فراری

 

با اجرای مرحله دوم طرح امنیت اجتماعی در استان لرستان ۱۳۵ نفر از متهمان فراری و اراذل و اوباش دستگیر شدند و ۸۰ دستگاه خودرو و موتورسیكلت مسروقه نیز كشف و ضبط شد.



فرمانده انتظامی لرستان در این باره به «جام‌جم» گفت: موضوع برخورد با اراذل و اوباش از اولویت‌های ماموریت پلیس در استان لرستان است و اجرای مرحله اول طرح امنیت اجتماعی در سطح استان در ابتدای اردیبهشت، با رضایت گسترده مردم روبه‌رو شد.



رئیس پلیس استان لرستان اضافه كرد: در مرحله دوم این طرح ابتدا ۳۶ نقطه آلوده در استان از سوی تیم‌های عملیاتی شناسایی شد و با هماهنگی‌های قضایی با دادستان خرم‌آباد، ماموران پلیس طی عملیاتی ۳ ساعته ۱۳۵ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر كردند كه با تحقیق از متهمان مشخص شد تعدادی از افراد دستگیر شده از متهمان فراری دیگر شهرها هستند كه پس از ارتكاب جرم از جغرافیای محل جرم متواری و در استان لرستان مخفی شده‌اند.



سردار رحیمی افزود: در این عملیات كه با رعایت حقوق شهروندی به اجرا درآمد، علاوه بر دستگیری مجرمان، ۸۰ دستگاه انواع خودرو و موتورسیكلت مسروقه نیز كشف و ضبط شد.



● متلاشی شدن ۳ باند مواد مخدر

رئیس پلیس استان لرستان یادآور شد: در مرحله بعدی از طرح امنیت اجتماعی ۲۹۵ نفر از خریداران اموال مسروقه و سارق دستگیر شدند كه ۱۰۸ نفر از متهمان كسانی بودند كه پیش از این تحت تعقیب قرار داشتند. سردار رحیمی افزود: در این طرح ۳ باند از سوداگران مرگ نیز متلاشی و ۲۱۴ كیلو انواع مخدر از آنها كشف و ضبط شد.



همچنین چند قبضه سلاح جنگی از متهمان كه در مرحله دوم طرح امنیت اجتماعی دستگیر شدند، كشف و ضبط شده است.


فرمانده انتظامی استان تصریح كرد: طرح امنیت اجتماعی در لایه‌های مختلف یكی پس از دیگری در استان عملیاتی خواهد شد و با هماهنگی‌های انجام شده با مسوولان قضایی، دیگر هیچ مجرمی در استان لرستان در حاشیه امن قرار نخواهد داشت.



● محاصره مخفیگاه ۱۳ متهم فراری


گزارش دیگری حاكی است ماموران كلانتری ۱۰۹ بهارستان ۱۳ شرور تحت تعقیب را در مخفیگاه خود دستگیر كردند. سرهنگ احمدعلی گودرزی، رئیس مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ناجا در این باره به «جام‌جم» گفت: پس از هشدار رئیس پلیس تهران بزرگ به اراذل و اوباش مبنی بر مهلت یك هفته‌ای برای معرفی خود، ماموران كلانتری ۱۰۹ بهارستان اطلاع یافتند ۱۳ نفر از اوباش فراری در خانه‌ای در محله سادات مخفی شده‌اند.



سرهنگ گودرزی افزود: ماموران پس از كنترل نامحسوس محل و دریافت مجوز قضایی، وارد محل شده و در اقدامی ضربتی ۱۳ اوباش فراری را كه پس از اجرای طرح امنیت اجتماعی متواری و در این محل مخفی شده بودند، دستگیر كردند.



وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان چند قبضه قمه و چاقوی نامتعارف همراه مقادیری مواد مخدر كشف و ضبط شد. رئیس مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ناجا تصریح كرد: دستگیری اوباش فراری كه پیش از این از سوی ماموران شناسایی شده‌اند، ادامه دارد. .../ گزارش : جام‌جم آنلاین

 

 


ویدیو : دستگیری ۱۳۵ اوباش و متهم فراری در لرستان