دستگیری قاتل بیرحم پس از 12 سال! : دستگیری قاتل بیرحم پس از 12 سال! فرمانده ...




دستگیری قاتل بیرحم پس از 12 سال!

فرمانده انتظامی سپیدان استان فارس از دستگیری قاتل و شرور مسلح فراری که 12 سال پیش پس از ارتکاب قتل در شهرستان فیروزآباد، متواری بود خبر داد.

حوادث - به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ سلطان محمدی اظهار داشت: 12 سال پیش فردی اقدام به قتل دو نفر در شهرستان فیروزآباد کرده و متواری شده بود.
وی ادامه داد: پس از کسب خبر مبنی بر حضور وی در سپیدان و با انجام اقدامات اطلاعاتی وسیع و گسترده مشخص شد که قاتل در حال حاضر در اطراف یکی از روستاهای این شهرستان مخفی و در آنجا نیز اقدام به زورگیری می‌کند.


فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان ابراز داشت: ماموران پس از شناسایی محل دقیق اختفای قاتل، در یک عملیات غافلگیرانه وی را که قصد متواری شدن داشت دستگیر کردند.
سلطان محمدی تصریح کرد: در بازرسی بدنی از قاتل یک سلاح کلت کمری و 17 فشنگ جنگی کشف شد. پرونده قضایی در این مورد تشکیل شده و تحقیقات بیشتر همچنان ادامه داررد


دستگیری سارقان موتورسیکلت در پاسارگاد
بر اساس این گزارش همچنین فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد استان فارس از دستگیری سه سارق و کشف 12 سرقت موتورسیکلت از آنان خبر داد.
سرهنگ کرم الله گودرزی گفت: ماموران انتظامی شهرستان پاسارگاد مطلع شدند سه سارق که قصد سرقت یک موتورسیکلت را داشته‌اند پس از اینکه موفق به این کار نشده‌ از محل متواری شده‌اند. بلافاصله ماموران اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خود را برای شناسایی مخفی‌گاه این سه نفر آغاز کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد تصریح کرد: در یک عملیات غافلگیرانه هر سه نفر دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته 12 سرقت موتورسیکلت از آنها کشف شد.
گودرزی در پایان گفت: تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد./جام نیوز

 

 

 


ویدیو : دستگیری قاتل بیرحم پس از 12 سال!