دستبندهایی از سنگ های رنگی و زیبا : اصلی‌ترین ماده سازنده‌ زیورآلات این برند ...


اصلی‌ترین ماده سازنده‌ زیورآلات این برند سنگ است؛ سنگ‌های رنگی زیبا كه این زیورآلات را برای روزهای پاییز مناسب می‌كند. مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: اصلی‌ترین ماده سازنده‌ زیورآلات این برند سنگ است؛ سنگ‌های رنگی زیبا كه این زیورآلات را برای روزهای پاییز مناسب می‌كند. اگر دنبال خرید كادویی برای عزیزی هستید، قبل از هر انتخابی نگاهی به آنها بیندازید.

جنب‌وجوش در دستان شما

شهر رنگی زیبا , روی رنگ عسلی چه رنگی زیبا تر میشه , رنگی رنگی

باز هم یك تركیب زیبای دیگر از سنگ‌های رنگی. این بار سنگ جید با رنگ سبز با سنگ‌های عقیق ریز تركیب شده‌اند و همین باعث شده سبزی زیبای سنگ جید در دستبند بیشتر به چشم بیاید. در این دستبند علاوه بر این سنگ‌ها، كریستال سواروسكی هم دیده می‌شود. سنگ عقیق نشانه زندگی و جنب و جوش است.



با خدا باشید

جملات زیبا , متن زیبا , زیبا بروفه

چنین دستبندی با سنگ سلیمان برای هر سنی پیشنهاد می‌شود. پوشیدن یك شلوار قهوه‌ای خیلی خوب می‌تواند زیبایی دستبند را چند برابر كند. بهتر است بقیه ظاهرتان را زیاد شلوغ نكنید تا این دستبند بیشتر به چشم بیاید. این دستبند با اسم مبارك «بسم‌الله» تزیین شده است.



با كریستال بدرخشید

عکس زیبا , تصاویر زیبا , لنز رنگی

همیشه كه قرار نیست برای دیگران هدیه بگیرید یا منتظر بمانید آنها به شما هدیه دهند. گاهی لازم است خودتان دست به كار شوید و از خود قدردانی كنید! برای هدیه دادن چه چیزی زیباتر از این دستبند آلبالویی كه با سنگ عقیق و كریستال اتریشی تزیین شده و زیبایی دست‌تان را دوچندان می‌كند. نگین‌های سواروسكی در درخشش و زیبایی این دستبند نقش دارند.



ساده اما خاص

زیبا , زیبا کلام , عکس نوشته های زیبا

این دستبند یك كار هنری متفاوت دیگر است كه طرفدار خاص خود را دارد. این دفعه سنگی كه استفاده شده آمازونیت است كه با سنگ‌های كرم‌رنگ تركیب شده و با سنگ‌های سواروسكی آبی توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌كند. زیبایی این دستبندها در سادگی‌شان است.



یك تیر و دو نشان

شعر زیبا , زیبا ناوک , بک گراند زیبا

اگر به طرح‌های جالب و تك علاقه دارید، می‌توانید به انتخاب این دستبند فكر كنید. این دستبند تركیبی از دو دستبند است كه مكمل همدیگر هستند؛ یكی از آنها با سنگ‌های سفید تراش‌خورده درست شده و دیگری با مرواریدهای اتریشی كه این دو در كنار هم جلوه خاصی دارند.



مات و براق

عکس رنگی رحم بدون درد تحت بیهوشی , گل زیبا , عکس های زیبا

اگر دنبال طرح‌های تازه و منحصر به فرد هستید، این دستبند با طرح برف به شما پیشنهاد می‌شود. طرح این دستبند تركیبی از سنگ‌های سفید براق و مات است كه رنگ‌بندی نزدیكی به هم دارند و با اضافه شدن سنگ‌های سواروسكی زیبایی‌ دوچندانی پیدا كرده‌اند. این دستبند مناسب برای پوست‌های تیره است چون روی این رنگ پوست جلوه بیشتری پیدا می‌كند.



نقش اسم‌تان روی دست شما

طبیعت زیبا , زیبا موج , متن های زیبا

كمتر كسی ممكن است، این دستبند را دوست نداشته باشد؛  به خصوص اگر لباسی با چنین رنگی دارید، دستبند پیشنهادی ونوس را در كنارش جادهید تا بتوانید با ظاهری بهتر از همیشه به حسن سلیقه‌تان افتخار كنید. این دستبند كه با سنگ عقیق كارنلین و نگین‌های سواروسكی ساخته شده، می‌تواند با اسم هر شخص طراحی شود.



به شكل پوست مار

مداد رنگی , جنبش شهر زیبا , هزینه عکس رنگی از رحم

دستبند با نقش پوست‌ماری ظاهری متفاوت پیدا كرده است. برای همین در ست كردن كمال دقت را داشته باشید و بگذارید این دستبند عقیق، نقطه عطف ظاهرتان به حساب بیاید. خوبی این دستبندها این است كه تغییر اندازه می‌دهند و قابلیت بزرگ و كوچك شدن دارند.


ویدیو : دستبندهایی از سنگ های رنگی و زیبا