درگیری جشن تولد خواننده معروف را بهم زد! : جشن تولد جاستین بیبر که با حضور ...


جشن تولد جاستین بیبر که با حضور دلقکها و هنرمندان در کلاب سیرک دوسله برگزار شد بخاطر در گیری تعدادی از دوستان و همراهان او با ماموران امنیتی محل برگزاری مراسم به هم خورد و زودتر از موعد مقرر به پایان رسید. آفتاب: جشن تولد جاستین بیبر که با حضور دلقکها و هنرمندان در کلاب سیرک دوسله برگزار شد بخاطر در گیری تعدادی از دوستان و همراهان او با ماموران امنیتی محل برگزاری مراسم به هم خورد و زودتر از موعد مقرر به پایان رسید.

این خواننده نوجوان که دیروز ۱۹ ساله شد برای این جشن که در یکی از کلاب های معتبر و گرانقیمت لندن برگزار شد حدود ۱۰ هزار دلار هزینه کرده بود و از ۲۰ نفر از دوستان نزدیکش دعوت کرده بود که در لندن به او بپیوندند اما بعد از اینکه تعدادی از مهمانان او با پرسنل این کلاب درگیر شدند ، ناگزیر این جشن کوتاه شد و خیلی زودتر از زمان مقرر به پایان رسید.

درگیری سعید معروف با رحمان داوودی , 8 مرداد تولد اشخاص معروف , روز تولد نویسندگان معروف

جاستین قبل از شروع جشن تولدش در وب سایت تویتر نوشت:« شب خیلی خوب و سرگرم کننده ای خواهیم داشت . از همه کسانی که به من تبریک گفتند متشکرم . ۱۹ ساله شدم !»

اما مدتی بعد دوباره به این وب سایت آمد و نوشت:« امشب بدترین جشن تولد من بود.»

اما اتفاقات بد شب تولد بیبر به همین جا ختم نشد ، زیرا بعد از ترک سالن ، جاستین متوجه شد که ماشین یکی از دوستان او با نام لیل تویست ، توسط پلیس راهنمایی و رانندگی لندن متوقف و توقیف شده است.


ویدیو : درگیری جشن تولد خواننده معروف را بهم زد!