دردسر اسرائیلی برای کارگردان مشهور ایرانی : خبری كه اشتباه یا جعلی‌بودنش از ...


خبری كه اشتباه یا جعلی‌بودنش از همان ابتدا معلوم بود، سرانجام بعد از چند روز كه در رسانه‌های مختلف با انواع تحلیل‌ها و آب و تاب نقل می‌شد، تكذیب شد! دنیای اقتصاد: خبری كه اشتباه یا جعلی‌بودنش از همان ابتدا معلوم بود، سرانجام بعد از چند روز كه در رسانه‌های مختلف با انواع تحلیل‌ها و آب و تاب نقل می‌شد، تكذیب شد!

رامین رحیمی تهیه کننده سینما و پخش‌کننده آثار کیارستمی در ایران گفت: چندی پیش خبری در بعضی از رسانه‌ها منتشر شد که براساس آن اعلام شده بود‌ كه عباس کیارستمی قصد دارد فیلم جدید خود را در اسرائیل بسازد که این خبر فقط یک اشتباه از جانب خبرنگار بوده است‌. ‌


به گزارش ایلنا وی ادامه داد‌: من از طرف عباس کیارستمی اعلام می‌کنم که کیارستمی در نشست خبری فیلم مثل یک عاشق در نیویورک اعلام کرد که قصد دارد تا فیلم جدید خود را در جنوب شرقی ایتالیا و احتمالا شهر سیسیل بسازد؛ اما متاسفانه خبرگزاری پلی لیست به اشتباه به جای ایتالیا در خبر خود نام اسرائیل را درج کرده است‌.

دادخواست طلاق برای هنرپیشه مشهور ایرانی , اسم های اصیل ایرانی برای شرکت , آموزش ساخت apple id برای کاربران ایرانی

‌رحیمی افزود‌: به دنبال این امر کیارستمی ضمن اعلام اینکه قصد ندارد تا در اسرائیل فیلم بسازد، اعلام کرد که از این سایت خبری شکایت کرده و این سایت نیز ملزم به درج جوابیه عذرخواهی و اصلاح خبر خود شده است‌.

وی ادامه داد‌: فیلم فرآیند افقی هم‌اکنون در مرحله نگارش فیلمنامه و دیدن لوکیشن‌ها است و ساخت آن پس از مشخص شدن عوامل در سال ۲۰۱۳ آغاز می‌شود‌.

‌پخش‌کننده آثار کیارستمی در ایران درباره نمایش آخرین کارهای کیارستمی در ایران گفت‌: قصد داریم نسخه دی وی‌دی فیلم شیرین را پس از کسب مجوز لازم و امضای قرارداد از طریق شبکه نمایش خانگی عرضه کنیم. ‌

همچنین به دنبال اکران فیلم مثل یک عاشق و کپی برابر اصل نیز هستیم و درباره اکران این دو فیلم صحبت‌هایی نیز با معاونت سینمایی وزارت ارشاد صورت گرفته است‌.


ویدیو : دردسر اسرائیلی برای کارگردان مشهور ایرانی