دانلود برنامه ​آی‌برتر برای اندروید : در این برنامه می توانید مشاغل و خدمات ...


در این برنامه می توانید مشاغل و خدمات شهری، آرایشگاه های مورد علاقه، رستورانهای باکیفیت و نزدیک، پمپ بنزینها، ادارات پست، مطب پزشکان، درمانگاهها و کلینیکها، بیمارستانی در نزدیکترین فاصله و خیلی چیزهای دیگر را بیابید.



پادشا :

آی برتراپلیکیشنی رایگان برای جستجو در محله های شهر شما (فعلا تهران و کرج )است. در این برنامه می توانید مشاغل و خدمات شهری، آرایشگاه های مورد علاقه، رستورانهای باکیفیت و نزدیک، پمپ بنزینها، ادارات پست، مطب پزشکان، درمانگاهها و کلینیکها، بیمارستانی در نزدیکترین فاصله و خیلی چیزهای دیگر را بیابید.

آی برتر
امکانی را فراهم می آورد که برای پیدا کردن همه چیز راه حلی عالی داشته باشید. راهی برای ارتباط با هزاران کسب وکار مختلف که خدمات متنوعی ارائه می کنند.

در لیست کسب و کارهای ثبت شده اطلاعاتی مانند شماره تلفن، محل روی نقشه، آدرس، ساعات کاری، نوع خدمات و سرویس، عکس، فیلم و خیلی موارد بیشتر در دسترس شماست.

با آی برتر سرعت دسترسی به اطلاعات و کیفیت آنها تضمین شده است.

در یک کلام هر آنچه که شما نیاز دارید در آی برتر در دسترس است.


دانلود برنامه اینستاگرام برای اندروید , دانلود برنامه برای اندروید , دانلود برنامه ریکاوری برای اندروید  دانلود برنامه vivavideo برای اندروید , دانلود برنامه کیو ار کد برای اندروید , دانلود برنامه insta face برای اندروید

برای دریافت برنامه کلیک کنید
دانلود برنامه بلوا بتکس اندروید برای کامپیوتر , دانلود برنامه کاربردی جعبه ابزار برای اندروید , دانلود برنامه apus launcher برای اندروید


ویدیو : دانلود برنامه ​آی‌برتر برای اندروید