دانلود بازی Angry Birds Fight برای اندروید : شما با یکی دیگر از سری بازی های ...


شما با یکی دیگر از سری بازی های زیبا و بسیار محبوب شرکت rovio یعنی بازی محبوب پرندگان خشمگین برای سیستم عامل اندروید روبرو می باشید. در این بازی شما در زمان واقعی با بازیکنان واقعی دیگر به صورت استراتژی وارد میدان جنگ شوید.



پادشا :
شما با یکی دیگر از سری بازی های زیبا و بسیار محبوب شرکت rovio یعنی بازی محبوب پرندگان خشمگین برای سیستم عامل اندروید روبرو می باشید. در این بازی شما در زمان واقعی با بازیکنان واقعی دیگر به صورت استراتژی وارد میدان جنگ شوید. این بازی از گیم پلی بسیار اعتیادآوری بهره می برد و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. پرندگان خود را با سلاح ها و زره های مختلف تجهیز نمایید و قدرت حمله آنها را افزایش دهید تا یک مبارزه بی نظیر را تجربه نمایید. در جزیره ناشناخته سفر کنید و ماجراجویی های بسیاری را انجام دهید. بازی دارای گرافیکی فانتزی و زیبایی می باشد و از طراحی جذاب و بی نظیری نیز برخوردار می باشد.

ویژگی‌ها:
- چالش دیگر با بازیکنان دیگر از سراسر جهان
- تجهیز پرندگان و استفاده از سلاح های قدرتمند
- مسابقه و استفاده از قدرت های ویژه
- سفارشی سازی پرندگان خود
- گرافیک جذاب و بی نظیر

دانلود بازی برای اندروید 4 , دانلود بازی شطرنج برای اندروید , دانلود بازی هازل برای اندروید  دانلود بازی baby hazel برای اندروید , دانلود بازی برای اندروید 44 2 , دانلود بازی شهرسازی برای اندروید

برای دریافت برنامه کلیک کنید
دانلود بازی line runner برای اندروید , دانلود بازی پیانو برای اندروید , دانلود بازی evoker برای اندروید


ویدیو : دانلود بازی Angry Birds Fight برای اندروید