دانش آموزان اسكاتلندی در مدارس آموزش «خواب» می بینند :       انجمن خیریه خواب ...



 

 

آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان , آموزش مهارتهای زندگی برای دانش آموزان ابتدایی , دانش آموزان و مدارس

 

انجمن خیریه خواب اسكاتلند در بیانیه ای اعلام كرد كه دانش آموزان در مدارس آموزش خواب می بینند تابهتر بتوانند با بی خوابی و تنش های آن مقابله كنند.

    

در بیانیه این خیریه اسكاتلندی آمده است: خواب یكی از مهمترین جوانب زندگی كودكان و نوجوان است؛ چرا كه خواب راحت و كافی می تواند باعث تمركز در یادگیری و بهبود شرایط زندگی شود.

 

همچنین در این بیانیه آمده است: به دانش آموزان نسبت به كاهش تماشای تلویزیون و انجام بازی های رایانه ای و استفاده از تلفن های همراه آموزش داده می شود، چرا كه یك كودك یا نوجوان در سن رشد باید حداقل ۹ ساعت در شبانه روز بخوابد تا بتواند در كلاس درس حضور مفید داشته باشد.

 

«جین آنسل» رییس انجمن خیریه خواب اسكاتلند در این باره به شبكه خبری بی بی سی، خاطر نشان كرد: نداشتن خواب كافی باعث عدم حضور موثر در كلاس درس، چاقی مفرط دانش آموز و افزایش بروز ابتلا به بیماری های قلبی می شود. ما در كلاس خواب به دانش آموزان آموزش می دهیم تا با برنامه ریزی موثر بتوانند خواب كافی را در طول شب داشته باشند.

 

این مقام مسوول در ادامه خاطر نشان كرد: متاسفانه در طول دو دهه گذشته و با وجود روند رو به رشد گسترش وسایل ارتباطی جمعی به ویژه تلفن همراه و اینترنت دانش آموزان از خواب خود كاسته و اكثرا هم صبح با كاهلی و سستی بیدار می شوند./خبرگزاری ایسنا

 


ویدیو : دانش آموزان اسكاتلندی در مدارس آموزش «خواب» می بینند