خنده دار ترین لطیفه تاریخ از نگاه احمدی نژاد : دکتر محمود احمدی نژاد صبح دوشنبه ...


دکتر محمود احمدی نژاد صبح دوشنبه در مراسم افتتاح 5 هزار و 830 واحد مسکن مهر و همچنین کارخانه سیمان نیزار قم با اشاره به ضرورت ساختن ایران اسلامی، گفت... رئیس جمهور گفت: خنده دار ترین لطیفه تاسف بار این است که یک مشت دیکتاتور دور هم جمع شوند و از آزادی و انتخابات حرف بزنند، این جزو عجایب تاریخ است و عقلا به بی عرضگی آنها می‌خندند.

دکتر محمود احمدی نژاد صبح دوشنبه در مراسم افتتاح 5 هزار و 830 واحد مسکن مهر و همچنین کارخانه سیمان نیزار قم با اشاره به ضرورت ساختن ایران اسلامی، گفت: اگر دارای هیچ آرمان و مکتبی نبودیم و برای خودمان زندگی می کردیم حتما باید کشور پیشرفت می‌کرد و در بهترین وضع زندگی می کردیم.

وی ادامه داد: یک کشور بزرگ با این حجم امکانات شایسته نیست که در آن فقیر و شکاف طبقاتی و بیکاری وجود داشته باشد و یا در مقایسه با دیگر کشورها از پیشرفت کمتری برخوردار باشد چه برسد به اینکه ملت ما دارای پیام و آرمان است.

رئیس جمهور تاکید کرد: ما فرهنگی داریم که بدون آن نمی توانیم زندگی کنیم و معتقدیم این فرهنگ چاره دردهای بشری است.

وی با بیان اینکه هر مکتب و پیام بلندی برای اینکه اثبات و باور و جاری بشود نیازمند پشتوانه عملی و الگوسازی است، ادامه داد:

این مکتب باید اثبات کند که می تواند زندگی بشر را بهتر اداره کند و الا اگر بهترین حرف ها را بزنیم و در کشور ما تعداد زیادی فقیر و همچنین عقب افتادگی در بخش های مختلف وجود داشته باشد آن حرف ها خیلی در دنیا جا باز نمی کند.

احمدی نژاد علت از بین رفتن مارکسیست‌ها را فراموشی خداوند و خود دانست و گفت: بشریت 60 الی 70 سال به مارکسیست ها نگاه کرد و چیزی به دست نیاورد و الان بعد از 30 سال که آزاد شدند اگر به کشورهای پیرامونی شوروی مراجعه کنید دچار فقر هستند.

وی تاکید کرد: در دنیا خیلی‌ها لیبرالیسم، اومانیسم و دموکراسی غربی را فقط به دلیل پیشرفت علمی و اقتصادی آن می پذیرند مگر می‌شود یک مکتب نفوذ پیدا کند بدون اینکه الگوهای عینی داشته باشد.

رئیس قوه مجریه با بیان اینکه باید ایران اسلامی را بسازیم و در بالاترین طراز پیشرفت قرار دهیم، تصریح کرد: این مهم یک ماموریت همگانی است و همه باید دست به دست هم دهند تا ایران اسلامی ساخته شود.

ملت‌های دنیا پناهگاهی ندارند

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به تحلیلی از شرایط دنیا پرداخت و افزود: امروز ملت های دنیا پناهگاه و فریاد رسی ندارند. مردم اروپا چقدر باید فریاد بزنند و چگونه باید بگوند که حاکمان خودشان را نمی خواهند. آنها از شیوه سرمایه گذاری تبعیض آلود و آلوده بیزارند.

وی ادامه داد: غربی ها چند حزب ایجاد کرده اند و یکی را روی کار می آورند و وقتی مردم فریاد می زنند یکی دیگر از جنس خود را روی کار می آورند.

وی با بیان اینکه سیستم های دموکراسی کنونی نمی تواند سعادت آفرین و پاسخگو باشد تصریح کرد: باید اندیشه دیگری وارد این کشورها شود.

2 - 3 سال آینده اثری از دیکتاتورها نخواهد ماند

رئیس قوه مجریه در بخش دیگری از سخنانش با تحلیلی از شرایط منطقه بیان داشت: غربی ها عده ای از دولت‌های منطقه را بسیج کردند که با دست آنها عده‌ای دیگر را از بین ببرند و به محض اینکه آنها را از بین بردند نوبت خودشان می‌شود.

احمدی نژاد افزود: پول نفت ملت‌های مظلوم را می‌فروشند که یک کشور دیگر را ساقط کنند و متوجه نمی‌شوند که در نقشه دشمن افتادند.

رئیس جمهور تاکید کرد: 2 - 3 سال آینده اثری از مفت خوران دیکتاتور باقی نخواهد ماند.

خنده دار ترین لطیفه تاسف بار

وی افزود: خنده دار ترین لطیفه تاسف بار این است که یک مشت دیکتاتور دور هم جمع می شوند و از آزادی و انتخابات حرف می زنند. این جزو عجایب تاریخ است و وقتی عقلا می بینند به سفاهت و بی عرضگی آنها می‌خندند. ما به آنها پیام دادیم که نوبت خودشان هم می‌شود.

احمدی نژاد دنیا را نیازمند یک نظم و اندیشه و فرهنگ جدیدی دانست و تاکید کرد: این نظم و فرهنگ غیر از توحید و راه پیامبر و اهل بیت نیست.

وی با طرح این سئوال که غیر از حکومت جهانی عدل مهدوی چه جایگزینی برای وضع کنونی، موجود است تصریح کرد: تنها ملتی که شایستگی آن را دارند که این فرهنگ را به دنیا معرفی کند ملت ایران است و در بین ملت ایران علما بهترین افراد هستند و همچنین در بین شهرهای کشور قم باید پرچمدار حکومت مهدوی باشد.

رئیس جمهور افزود: دنیا در حال آماده شدن پذیرش فرهنگ متعالی مهدوی می‌شود و امیدوارم که همانگونه که قم در انقلاب اسلامی پیشتاز بود در این زمینه هم ماموریت تاریخی خود را به خوبی انجام دهد.


منبع: مهر


ویدیو : خنده دار ترین لطیفه تاریخ از نگاه احمدی نژاد