خطر مرگ برای صادقیان/ مشکل قلبی ارثی ستاره پرسپولیس : شایعه‌ای که هواداران ...



مشکل جدید برای دروازه‌بان کروات پرسپولیس , داروی گیاهی برای ریزش موی ارثی , راهکارهایی برای مشکل درد پارگی پرده بکارت

شایعه‌ای که هواداران پرسپولیس را نگران کرد/خطر مرگ برای صادقیان/ مشکل قلبی ارثی ستاره پرسپولیس

این روزها مدام از او به عنوان ناصر محمدخانی دوم نام می‌برنند و از انتقال قریب‌الوقوعش به فوتبال اروپا حرف می‌زنند اما اگر این ادعا صحت داشته باشد باید پیش از آنکه به فکر انتقال پیام صادقیان به فوتبال اروپا بود باید او را از حضور در مستطیل سبز منع کرد.

یکی از سایت‌ها خبری در مورد مشکل  قلبی  یکی از بازیکنان اصفهانی تیم مطرح پایتخت داده که اگر صحت داشته باشد می‌تواند بازتاب گسترده ای در محافل فوتبالی داشته باشد.  سایت عصر خبر که نخواسته به شکل آشکار نامی از این بازیکن ببرد با کدهایی که در مورد او داده به راحتی ما را به نام ستاره این فصل پرسپولیس یعنی پیام صادقیان می‌رساند.

 

بازیکنی که این روزها مدام از او به عنوان ناصر محمدخانی دوم نام می‌برنند و از انتقال قریب‌الوقوعش به فوتبال اروپا حرف می‌زنند اما اگر این ادعا صحت داشته باشد باید پیش از آنکه به فکر انتقال پیام صادقیان به فوتبال اروپا بود او را از حضور در مستطیل سبز منع کرد.

 

عصر خبر با این گزارشی که روی خروجی خود قرار داده باعث شده تا هواداران و مجموعه پرسپولیس نگران  وضعیت ستاره بی چون و چرای این فصل خود باشند. این سایت مدعی شده صادقیان با اصرار به ادامه فوتبال با جان خود بازی می‌کند.

«سه چهارسال پیش وقتی قرار به چکاپ پزشکی تمام بازیکنان تیم اصفهانی می شود ، پزشک تیم درحین چکاپ متوجه بیماری قلبی بازیکن می شود و این موضوع را به مسئولان باشگاه اطلاع می دهد.


مسئولان باشگاه هم از بازیکن می خواهند یک باردیگر برای چکاپ دقیق تر وکامل تر پیش پزشکی که به او معرفی می شود، برود ولی بازیکن جوان سرباز می زند و همین امتناع او ازمعاینات پزشکی ، مسئولان وقت باشگاه را به یقین می رساند که بازیکن جوان مشکل اساسی دارد .

 

موضوع را با سرمربی وقت تیم درمیان می گذارند و ازاو می پرسند که آیا حاضراست عواقب بازی دادن به این بازیکن درجریان مسابقات لیگ را بپذیرد ؟ وسرمربی هم با صراحت اعلام می کند که حاضر به چنین کاری نیست وهنوز یادش نرفته که "پدر همین بازیکن جوان" چگونه وسط زمین جان داد ... مادر بازیکن را می خواهند  و موضوع را به او اطلاع می دهند وعواقب بازی کردن پسرش را به او متذکر می شوند ولی درنهایت تعجب ، مادربازیکن به مسئولان باشگاه می گوید که هیچ مشکلی با بازی کردن پسرش ندارد وحاضراست کتبا امضا کند و اجازه بدهد و جالب تر اینکه می گوید "ازفوتبال بازی کردن پدرش که چیزی به ما نرسید ، لااقل ... "

گویا همه اطرافیان پیام صادقیان از موضوع بیماری ارثی او خبر دارند و حتی مدیر برنامه های او هم از این موضوع بی اطلاع نیست. باید دید واکنش پیام صادقیان در مورد این گزارش و البته کادر پزشکی پرسپولیس در این مورد چیست./قانون

 


ویدیو : خطر مرگ برای صادقیان/ مشکل قلبی ارثی ستاره پرسپولیس