خرید بلیط هواپیما با سرقت 100 میلیون ریالی : رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ...


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات کیش از دستگیری فردی خبر داد كه كه با برداشت غیرمجاز از حساب مالباخته 100 میلیون ریال بلیط هواپیما خریده بود. خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات کیش از دستگیری فردی خبر داد كه كه با برداشت غیرمجاز از حساب مالباخته 100 میلیون ریال بلیط هواپیما خریده بود.

سرگرد دالوند در تشریح خبر دستگیری سارق اینترنتی در كیش گفت: پیرو شکایت فردی مبنی بر سرقت اینترنتی از وی، ﻤﺄموران اقدامات خود را آغاز كردند.

 وی افزود: بنا بر اظهارات شاکی که صاحب یکی از آژانس‌های مسافرتی در كیش است، شخصی به نام وی از طریق سایت آژانس وارد و حدود 100 میلیون ریال خرید اینترنتی بلیط هواپیما را انجام داده است.

 دالوند افزود: کارشناسان در بررسی‌ IP شاکی، فرد مورد نظر را شناسایی و احضار كردند که وی علاوه بر تکذیب عنوان كرد که در تاریخی وقوع سرقت، یکی از دوستانش از اینترنت وی استفاده كرده است که سرانجام متهم اصلی در عملیاتی دستگیر شد و پس از رویت ادله و مستندات موجود به جرم خود اعتراف كرد.

 رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات کیش به آژانس‌های هوایی توصیه كرد که قبل از تایید کامل بلیط با چک‌کردن لحظه‌ای پرداخت‌ها از طریق بانک و صحت واریزشدن وجه اقدام به فروش بلیط كنند.    


ویدیو : خرید بلیط هواپیما با سرقت 100 میلیون ریالی