خداداد عزیزی: آدم هایی مثل من تاریخ مصرف ندارند / صحبت کنم، چیزهایی می‌گویم که یک شهر را به هم می‌ریزد :



 

خداداد عزیزی , علی دایی و خداداد عزیزی , زمان مصرف و تاریخ انقضای وسایل آرایشی

 

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان گفت: «آدم‌هایی مثل من تاریخ مصرف ندارند که از آنها استفاده کنید و بعد دورشان بیاندازید، تا زمانی که به من نیاز داشتید من برایتان اسطوره بودم اما حالا شده‌ام باند؟»

به گزارش جام نیوز به نقل از ایسنا، خداداد عزیزی پس از شکست در مقابل تیم اتکا گرگان گفت: «تماشاچی حق دارد معترض باشد. تماشاگران ما تمام بازی‌ها را می‌بینند و فوتبال را می‌فهمند و نمی‌توانند قبول کنند که یک تیم در یک بازی خیلی خوب و در بازی بعدش خیلی بد باشد، به همین دلیل هواداران این مساله را به حساب غیرت بازیکنان می‌گذارند، اما توانایی تیم ما بیشتر از این نیست.»

وی افزود: «هواداران از من می‌خواهند که هر 11 بازیکنی را که امروز بازی کردند، از تیم بیرون کنم، اما چنین چیزی غیرممکن است. ما نمی‌توانیم همه بازیکنان را اخراج کنیم و تیم دیگری بسازیم.»

عزیزی ادامه داد: «من و کادر فنی‌ام و حتی حشمت مهاجرانی که سابقه زیادی در فوتبال دارد و استاد این رشته است هنوز سر در نیاورده‌ایم که چرا تیم ما در مقابل شاهین بوشهر اینقدر خوب بود، در مقابل تیم ایران جوان افتضاح بازی کرد یا چرا بعد از بازی خوبی که در مقابل استیل‌آذین انجام دادیم، امروز بازی ما به این وضع رسید. ما امروز بی‌هدف بازی می‌کردیم و اصلا خوب نبودیم. مقدار زیادی از زمان بازی را از دست دادیم و بعد از آن متوجه شدیم که باید گل بزنیم.»

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم همچنین در خصوص اعتراض هوادارانش نسبت به تغییر مکان بازی این تیم از ورزشگاه تختی به مجموعه ورزشی ثامن، ‌گفت: «زمین ورزشگاه تختی دیگر تبدیل به یک زمین خاکی شده است و به زودی به زمینی سنگلاخی تبدیل خواهد شد، که مچ پای بز کوهی هم در آن می‌پیچد. ما به همین دلیل بازی‌هایمان را به ورزشگاه ثامن منتقل کردیم تا بتوانیم از بازی روی زمین استفاده کنیم اما متاسفانه از زمین خوب ثامن هم نتوانستیم استفاده کنیم. اگر می‌خواستیم در ورزشگاه تختی بازی کنیم باید از بازی مستقیم و درگیرانه و زدن زیر توپ استفاده می‌کردیم و به دعا می‌نشستیم تا برنده شویم.»

عزیزی در ادامه در پاسخ به ادعای مالک باشگاه سیاه‌جامگان مبنی بر اینکه عده‌ای که در تیم سیاه‌جامگان بوده و به تیم ابومسلم رفتند باند بوده‌اند، گفت: «مالکین باشگاه سیاه‌جامگان خودشان به دنبال این باشند که دلیل حضور ما در تیم ابومسلم را پیدا کنند. آن‌ها باید علت جدایی من و سایر اعضای تیم از سیاه‌جامگان را پیدا کنند و بفهمند چرا ما که از اول در کنار آن‌ها بوده‌ایم و خودمان تیم را بستیم، از آن‌ها جدا شده‌ایم.»

وی افزود: «تیم داری به این وضعی که دوستان فکر می‌کنند نیست. آن تیم را آن‌ها تشکیل نداده‌اند، پشت میز خود نشسته بودند و یک دفعه دیدند که تیمی برایشان جمع شده است. آن تیم را من جمع کردم و آن را فرزند خود می‌دانستم و تا وقتی که احساس می‌کردم برای آن باشگاه ارزش و احترامی دارم به آن‌ها خدمت کردم، اما خودشان بگردند دلیل جدایی‌ام را پیدا کنند.»

وی ادامه داد: «من از آن دسته آدم‌ها نیستم که به کت مدیرعامل باشگاه آویزان باشم. هم‌اکنون 40 نفر فقط به کت خودم آویزان هستند. من در سیاه‌جامگان دنبال پول نبودم و هیچ قراردادی هم نداشتم، اما دوستان خودرویی را به من دادند و گفتند این پیش قسط قراردادت است، در حالیکه قراردادی وجود نداشت. در ابومسلم هم به دنبال پول نبودم و با اینکه مسئولان باشگاه بارها خواستند به قراردادم اضافه کنند، قبول نکردم زیرا که برای کمک به این تیم آمده‌ام. قرارداد من در ابومسلم 140 میلیون تومان است، در حالی که همه می‌دانند با هیچ تیم دیگری حتی حاضر نیستم دو برابر این مبلغ هم قرارداد ببندم.»

عزیزی تاکید کرد: «از مسئولان سیاه‌جامگان می‌خواهم که به پر و پای من نپیچند. همه می‌دانند که اگر بخواهم صحبت کنم چیزهایی می‌گویم که یک شهر را بهم بریزد. پس خودشان دلیل رفتنم را پیدا کنند و اجازه ندهند که من دلیل جدایی‌ام از سیاه‌جامگان را به همه بگویم. دوستان در زمانی که با ابومسلم برای مالکیت تیم دعوا داشتند من برایشان عزیز بودم، اما نمی‌دانم بعدا چه شد که همه چیز عوض شد. من دوست ندارم دیگر در مورد اتفاقات باشگاه سیاه‌جامگان صحبت کنم، پس دوستان هم دیگر این کار را انجام ندهند.»

وی ادامه داد: «آدم‌هایی مثل من تاریخ مصرف ندارند که از آنها استفاده کنید و بعد دورشان بیاندازید، تا زمانی که به من نیاز داشتید من برایتان اسطوره بودم اما حالا شده‌ام باند؟»

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان خاطرنشان کرد: «دوستان به دنبال علت جدایی تمامی اعضای کادر فنی خود از تیم باشند. من باندبازی کردم، دیگران چرا از سیاه‌جامگان جدا شدند؟»

وی در خصوص جدایی مهدی هاشمی‌نسب از تیم سیاه‌جامگان نیز گفت: «هاشمی‌نسب اصلا آقایان را نمی‌شناخت که بخواهد به تیم آن‌ها برود. او به خاطر من به سیاه‌جامگان آمد و دوستان قراردادی با او نوشتند و اعلام کردند که برای اینکه بقیه بازیکنان اعتراضی نکنند، نصف مبلغ قرارداد را به عنوان قرارداد رسمی ثبت می‌کنیم و نصف دیگر را به صورت غیررسمی به او می‌دهیم، اما مدام برای پرداخت حقوق او بهانه تراشیدند و از این کار سر باز زدند. من و هاشمی‌نسب محتاج پول آن‌ها نیستیم که مدام برای پول‌مان درخواست بدهیم، به همین دلیل هاشمی‌نسب تصمیم گرفت از سیاه‌جامگان جدا شود.»

وی افزود: «مالکان سیاه‌جامگان تنها یک خودرو به من دادند که اگر بخواهند آن را هم پس خواهم داد.»


ویدیو : خداداد عزیزی: آدم هایی مثل من تاریخ مصرف ندارند / صحبت کنم، چیزهایی می‌گویم که یک شهر را به هم می‌ریزد