جنجال حمایت کاخ سفید از فیلم هالیوودی : ایمیل ها بین مارک بول فیلمنامه و یک ...


ایمیل ها بین مارک بول فیلمنامه و یک مقام رسمی پنتاگون از حمایت دولت اوباما از فیلم سینمایی (30 دقیقه بامداد» خبر می دهد. روزنامه تماشا: ایمیل ها بین مارک بول فیلمنامه و یک مقام رسمی پنتاگون از حمایت دولت اوباما از فیلم سینمایی (30 دقیقه بامداد» خبر می دهد.  دو سال پیش وقتی مارک بول فیلمنامه نویس برنده اسکار از پنتاگون و سیا خواست در ساخت فیلم «30 دقیقه بامداد» (Zero Dark Thirty) به او و کاترین بیگلو کارگردان فیلم کمک کنند. نظر مقامات تشنه زرق و برق واشنگتن را با یکی از فوت و فن های هالیوودی جلب کرد: «بیایید ناهار بخوریم.»

بول در ژوئن 2011 به داگالاس ویلسن دستیار وزیر دفاع آمریکا در امور جاری ایمیل زد و ضمن تشکر از او برای برپایی ملاقاتی دو نفره قول «یک ضیافت ناهار واقعی در لس آنجلس» را داد. ویلسن یکی از مقامات رسمی پنتاگون بود که ماه قبل از آن در عملیات کشتن اسامه بن لادن رهبر گروه القاعده در مخفیگاهی در پاکستان نقش داشت، عملیاتی که سیا هدایت آن را به عهده داشت. ویلسن پاسخ داد: «در اولین فرصت آنجا خواهم بود. پیشنهادی است که می توانی از آن فرار کنی اما نمی توانی خودت را از آن پنهان کنی.»

فیلم هالیوودی جنجال , دانلود فیلم های هالیوودی 2016 , فیلم های هالیوودی

این ایمیل یکی از ده ها ایمیل منتشر شده درباره همکاری مقامات دولت اوباما با سازندگان فیلم «30 دقیقه بامداد» درباره پیدا کردن و کشتن بن لادن است و از حمایت دولت آمریکا از تهیه کنندگان این فیلم جنجالی خبر می دهد. این ایمیل ها نشان می دهد که تهیه کنندگان فیلم می توانستند با تملق گفتن به مقامات دولتی که مشتاق بودند نقش های خود را روی پرده بزرگ، جاودانه ببینند، درهای واشنگتن را به روی خود باز کنند.

«30 دقیقه بامداد» پارسال در پنج بخش شامل بهترین فیلم و فیلمنامه غیراقتباسی (بول) نامزد جوایز اسکار بود اما تنها در بخش تدوین صدا برنده اسکار شد. بیگلو و بول سال 2010 در درام جنگی «قفسه درد» هم همکاری کردند. بیگلو و بول سال 2010 در درام جنگی «قفسه درد» هم همکاری کردند. بیگلو برای آن فیلم برنده اسکار بهترین کارگردانی شد و بول اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را برد.


ویدیو : جنجال حمایت کاخ سفید از فیلم هالیوودی