جمجمه ملکه زیبایی در شکمش +تصاویر : جمجمه ملکه زیبایی در شکمش +تصاویرملکه زیبایی ...



جمجمه ملکه زیبایی در شکمش +تصاویر
ملکه زیبایی سال 2009 ایالت ایداهو بر اثر یک حادثه که برسرش وارد می شود و بیهوش می شود، یک چهارم از جمجمه اش را پزشکان در شکمش قرار می دهند.
به گزارش روزگارنو، جمی هیلتون و همسرش وقتی برای ماهی گیری به دره هل در ایالت آیداهو می روند ناگهان موقع ماهی گیری پایش لیز می خورد و از صخره سقوط می کند و بیهوش می شود. وقتی او را به بیمارستان می رسانند،جراحان یک چهارم جمجمه جمی هیلتون را خارج کرده و در شکمش گذاشتند تا استخوان تغذیه شده و استریل باقی بماند تا ورم مغز کم شود.این ملکه زیبایی بعد از عمل جراحی وقتی به هوش آمد برآمدگی سختی را در شکمش مشاهده کرد و همچنین بخشی از سر او که وجود نداشت. جمجمه داخل شکم بعد از 42 روز خارج و در یک عمل موفقیت آمیز دوباره در جای اصلی خود قرارداده شد.

جمی هیلتون که داری سه فرزند می باشد بعد از سه ماه به منزلش برگشت.وی در وبلاگش نوشت: دیگر هیچ چیز به اندازه خانواده اش در این دنیا برای او ارزش ندارد.

این زن ملکه زیبایی ورزشکاران روس است تصاویر , سو رفتار جنسی ترامپ با ملکه زیبایی فنلاند تصاویر , حضور دختر 18 ساله، ملکه زیبایی در المپیک ریو تصاویر

انتخاب ملکه زیبایی ورزشکاران روسیه تصاویر , حقایقی درباره جراحی های زیبایی آنجلینا جولی تصاویر , تبلیغ عروس ملکه انگلیس در قطار مشهدالرضا تصاویر

جمی هیلتون و همسر و فرزندانش

 تفاوت چهره بازیگران زن ایرانی قبل و بعد از عمل زیبایی تصاویر  , تصاویر زیبا , تصاویر

تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما , تصاویر عاشقانه , تصاویر خنده دار

تصاویر محرم , کاهش حجم تصاویر , تصاویر سه بعدی

تصاویر شیشه ای اسم شما , لینک دار کردن تصاویر در تلگرام , آموزش ساخت تصاویر متحرک gif با فتوشاپ cs6

 منبع:روزگار نو

 


ویدیو : جمجمه ملکه زیبایی در شکمش +تصاویر