جزییات جدیدی از پرونده فساد بزرگ بانكی : قاضی رسیدگی كننده به پرونده فساد بزرگ ...


قاضی رسیدگی كننده به پرونده فساد بزرگ بانكی با اعلام اینكه تاكنون 12 پرونده مرتبط با این پرونده رسیدگی شده است، گفت: 5 پرونده دیگر از فساد بزرگ بانكی در نوبت رسیدگی هستند. خبرگزاری ایسنا:  قاضی رسیدگی كننده به پرونده فساد بزرگ بانكی با اعلام اینكه تاكنون 12 پرونده مرتبط با این پرونده رسیدگی شده است، گفت: 5 پرونده دیگر از فساد بزرگ بانكی در نوبت رسیدگی هستند.

ناصر سراج رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اظهار كرد: از زمان طرح پرونده فساد بزرگ مالی تاكنون، به 12 پرونده كه با صدور قرار مجرمیت و كیفرخواست به دادگاه ارسال شده، رسیدگی و احكام متهمان نیز صادر شده است.

قاضی رسیدگی كننده به پرونده فساد بزرگ مالی یادآور شد كه پرونده نخست، دارای 39 متهم بود كه كلیه اتهامات این متهمان مورد رسیدگی قرار گرفت و منجر به صدور حكم شد. این پرونده ها پس از ابلاغ آرای صادره، با اعتراض متهمان هم اكنون در مرحله تجدید نظر خواهی است.

سراج خاطرنشان كرد: در مجموع از 17 پرونده ارسال شده به دادگاه، 12 پرونده با متهمان متعدد مورد رسیدگی قرار گرفته است و رسیدگی به پرونده های سایر متهمان همچنان در شعبه اول دادگاه انقلاب ادامه دارد و در نوبت رسیدگی است.


ویدیو : جزییات جدیدی از پرونده فساد بزرگ بانكی