تفنگی برای ساکت کردن آدم‌های پرحرف! : پژوهشگران ژاپنی تفنگی ساخته‌اند که با ...


پژوهشگران ژاپنی تفنگی ساخته‌اند که با استفاده از آن از فاصله ۳۰ متری می‌توان جلوی حرف زدن یک نفر را گرفت! یک پزشک : پژوهشگران ژاپنی تفنگی ساخته‌اند که با استفاده از آن از فاصله ۳۰ متری می‌توان جلوی حرف زدن یک نفر را گرفت!
بر اساس اظهارات محققان، هدف از ساخت این اسلحه دو چیز بوده است:
- در مکان‌هایی مثل کتابخانه که در آن رعایت سکوت لازم است با استفاده از این تفنگ می‌شود جلوی حرف زدن مردم را گرفت.
- اما مثل بسیاری از اختراعات دیگر، کاربرد دیگری که این اسلحه می‌تواند پیدا کند، نگران‌کننده است، مثل ساکت کردن غیرمنصفانه یک سخنران یا مانع شدن از سؤال یک نفر در میان یک جمعیت.

بهترین راه برای ساکت کردن دندون درد , داروهای گیاهی برای بزرگ کردن کیر , دانلود برنامه باز کردن فایل زیپ برای کامپیوتر

محققان به دنبال راهی بودند که در آن جلوی آدم‌هایی که عادت دارند در مکالمات و مناظرات با صدای بلندتر یا پریدن در حرف دیگران، مانع ابراز نظر دیگران می‌شدند، بگیرند.
این تفنگ میکروفنی دارد که می‌تواند به صداهایی که از یک جهت خاص می‌آید، گوش کند، بعد از یک تأخیر ۰٫۲ ثانیه‌ای، این تفنگ با پخش‌کننده صدایش، صدا را در همان جهت بازپخش می‌کند. این کار باعث فرایندی به نام «بازخورد شنوایی تأخیری» Delayed Auditory Feedback یا DAF در آدم پرحرف می‌شود و باعث می‌شود او نتواند به حرف زدنش ادامه بدهد.
شما ممکن است بازخورد شنوایی تأخیری را وقتی با پژواک صدا در تلفن یا اسکایپ روبرو می‌شوید، تجربه کرده باشید. این فرایند، اصلا ناراحتی فیزیکی برای آدم حراف ایجاد نمی‌کند، اما ممکن است همان عدم توانایی حرف زدن باعث ایجاد استرس در وی شود.

دانلود برنامه باز کردن فایل rar برای کامپیوتر , بهترین روش برای بزرگ کردن کیر , رژیم غذایی برای کوچک کردن شکم

حالا بیایید پیش خودمان تصور کنیم که این تفنگ ویژه چه کاربردهایی ممکن است پیدا کند: ممکن است در جریان یک نشست مبارزات انتخاباتی کسی پیدا شود و از این اسلحه استفاده کند و باعث اختلال در سخنرانی یک کاندید شود، ممکن است شخصی با این اسلحه جلوی حرف زدن جمعیتی را بگیرد یا ممکن است در جریان یک شوی تلویزیونی، مدیر برنامه‌های یک آدم مشهور با این اسلحه جلوی حرف زدن مدعوین یا آدمی را که ممکن است با سؤالی باعث ناراحت شدن آدم مشهور شود را بگیرد!


ویدیو : تفنگی برای ساکت کردن آدم‌های پرحرف!