تزئین میز ناهارخوری شیک و زیبا (3) : اینکه میز ناهارخوری را چطور تزئین کنیم ...


اینکه میز ناهارخوری را چطور تزئین کنیم که هم شیک و زیبا باشد و هم با دکوراسیون منزلمان جور دربیاید و در عین حال کاربردی هم باشد هم کار سختی است و هم آسان. برای تزئین میز ناهارخوری، تم کلی اتاق را در نظر بگیرید و از گزینه هایی که در زیر معرفی می کنیم هم بهره ببرید.        
مطالب مرتبط:

تزئین میز ناهارخوری شیک و زیبا (1)

تزئین میز ناهارخوری شیک و زیبا (2)

 پادشا: اینکه میز ناهارخوری را چطور تزئین کنیم که هم شیک و زیبا باشد و هم با دکوراسیون منزلمان جور دربیاید و در عین حال کاربردی هم باشد هم کار سختی است و هم آسان. برای تزئین میز ناهارخوری، تم کلی اتاق را در نظر بگیرید و از گزینه هایی که در زیر معرفی می کنیم هم بهره ببرید.

ناهارخوری زیبا suggest an edit , جملات زیبا , متن زیبا

ظروف چینی یا کریستال برای تزئین وسط میز ناهارخوری مناسبند، به شرط اینکه فقط به آنها اکتفا نکنید و از گل و گیاه یا صدف و ... به عنوان مکمل آن استفاده کنید.



زیبا بروفه , عکس زیبا , تصاویر زیبا

زیبایی میز ناهارخوری فقط به آیتم وسط میز نیست، کاغذ دیواری، آینه، آباژور، پرده ها و صندلی ها و به خصوص لوستر بالای میز، هر کدام نقش مهمی در کل محیط بازی می کنند.



زیبا , زیبا کلام , عکس نوشته های زیبا

همانطور که گفتیم لوستر بالای میز ناهارخوری نقش مهمی در فضای ناهارخوری دارد، لوستر شمعدانی را با شمع های روی میز هماهنگ کنید و محیطی رمانتیک و روشن خلق کنید.



شعر زیبا , زیبا ناوک , بک گراند زیبا

باز هم بر ترکیب ظرف میوه و گلدان تأکید می کنیم. به خصوص اگر در محیطی روستایی هستید یا سبکی روستایی را در آشپزخانه خلق کرده اید.



گل زیبا , عکس های زیبا , طبیعت زیبا

در دکوراسیون سفید یا خنثی، گل های رنگی زیبایی و کانون توجه دوچندان ایجاد می کنند. پس رنگ های زیبای گل ها را در میز پخش کنید.



زیبا موج , متن های زیبا , جنبش شهر زیبا

استفاده از خوراکی ها بر روی میز ناهارخوری چشم را نوازش می دهد. این بار بجای گل و میوه از کلم استفاده کنید.



اسم های زیبا برای سایت , دختر زیبا , میز ناهارخوری

حتی می توانید خوراکی های دیگر را در ظرفی بریزید و روی میز ناهارخوری بگذارید. برای کامل کردن ترکیب رنگی آنها، یک ظرف را پر آب کنید و گل های تازه و شاداب حیاط را بچینید و در آن بگذارید.



مداحی زیبا , اسامی زیبا برای شرکت , زنان زیبا

مجسمه از دیگر آیتم هایی است که می توانید با آن میز ناهارخوری را تزئین کنید. رنگ میز و صندلی ها و فضای کلی را در نظر بگیرید و مجسمه ای هماهنگ با تم و پالت رنگی اتاق انتخاب کنید. حتی از دو مجسمه مشابه یا هماهنگی می توانید بهره ببرید.



زن زیبا , دختران زیبا , پس زمینه زیبا

فکر می کردید که شاخه درخت هم بتواند در دکوراسیون اتاق ناهارخوری شما جایی پیدا کند؟ نترسید و یک شاخه زیبا، حتی خشک، انتخاب کنید و روی میز بگذارید.



اشعار زیبا , جملات کوتاه زیبا , عکس نوشته زیبا

فانوس برای تزئین میز به خصوص میز فضای باز، دو کاربرد اصلی دارد، هم فضا را روشن و پرنور می کند و هم آیتمی برای زیبایی سنتی و آنتیک میز محسوب می شود.


ویدیو : تزئین میز ناهارخوری شیک و زیبا (3)