تحویل محصولات ام.جی از هفته آینده آغاز می شود : تحویل محصولات ام.جی از هفته ...



آغاز هفته دولت , تحویل فوری محصولات ایران خودرو , آغاز هفته دفاع مقدس

تحویل محصولات ام.جی از هفته آینده آغاز می شود

مدیر بازاریابی شرکت مدیا موتورز اعلام کرد: خودروهای ثبت نامی اردیبهشت ماه شرکت مدیا موتورز از هفته آینده به خریداران تحویل داده می شود.

ارشاد تیمورتاش در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان این مطلب افزود: طرح اقساطی فروش محصولات شرکت مدیا موتورز از اواسط اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد و با استقبال کم نظیر متقاضیان در سراسر کشور همراه بود.

وی با اشاره به ویژگی ها و مزیت های محصولات ام.جی در بازار ایران، تصریح کرد: مدل های 550، GT و Magnette سه محصولی هستند که در این طرح به فروش رسیدند.وی همچنین اظهار داشت: قرار بر این بود تا خودروهای ثبت نامی 21 روز کاری پس از تاریخ ثبت نام به مشتریان تحویل داده شود اما هم اکنون زمان تحویل کمتر از 21 روز است و خریداران می توانند از آغاز هفته آینده خودروهای خود را تحویل بگیرند.

مدیر بازاریابی شرکت مدیا موتورز با اشاره به هدف گذاری اصلی این شرکت در زمینه رعایت حقوق مشتریان، تأکید کرد: تمامی سفارشات به مشتریان تحویل داده خواهد شد و خدمات پس از فروش این محصولات نیز با رعایت بالاترین استانداردها و معیارها به مشتریان ارائه خواهد شد.

وی با بیان این که در حال حاضر حجم تقاضای چشمگیری برای خرید خودروهای ام.جی در بازار ایران وجود دارد، خاطرنشان کرد: زمان و شرایط دوره بعدی پیش فروش محصولات شرکت مدیا موتورز به زودی اعلام خواهد شد./پرشین خودرو

 

قیمت انواع خودرو در بازار ایران

 

 


ویدیو : تحویل محصولات ام.جی از هفته آینده آغاز می شود