تباه شدن زندگی عروس با غذای مادر شوهر ! : زنی در دادگاه خانواده گفت: مادر شوهرم ...


زنی در دادگاه خانواده گفت: مادر شوهرم برای اینکه مرا حرص دهد، برای شوهرم غذا درست می‌کند تا او همراه خود به سر کار برود و نمی‌گذارد من غذایی را که درست می‌کنم به او بدهم. زنی در دادگاه خانواده گفت: مادر شوهرم برای اینکه مرا حرص دهد، برای شوهرم غذا درست می‌کند تا او همراه خود به سر کار برود و نمی‌گذارد من غذایی را که درست می‌کنم به او بدهم.

این زن در برابر قاضی شعبه 250 مجتمع قضایی شهید محلاتی با اشاره به اینکه یک فرزند داشته و حدود 4 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، اظهار داشت: شوهرم به جای اینکه به فکر زندگیمان باشد، دائم به خانه مادرشوهرم می‌رود.

وی با بیان اینکه خانه مادر شوهرم در طبقه بالای خانه ماست، گفت: شوهرم ابتدا به دیدن مادرش می‌رود و بعد از آن به خانه آمده و استراحت می‌کند.

این زن در برابر قاضی این شعبه بیان کرد: آنقدر شوهرم بی‌فکر است که رسیدگی به مادرش را به حفظ کردن زندگیمان ترجیح می‌دهد و وقتی در خصوص رفتار‌هایش با او حرف می‌زنم، اهمیتی نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه می‌خواهم از شوهرم جدا شوم و تنها با فرزندم زندگی کنم، افزود: دیگر نمی‌توانم حضور مادرشوهرم را تحمل کنم چون او نیز مانند شوهرم مرا عذاب می‌دهد.

زن در ادامه عنوان کرد: مادر شوهرم همیشه برای شوهرم غذا درست کرده و نمی‌گذارد که شوهرم غذایی که من درست می‌کنم به سر کار ببرد در واقع غذای درست کرده خود را به او می‌دهد و شوهرم در برابر این رفتار‌ها تنها سکوت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مادرشوهرم می‌خواهد حرص مرا در آورد، اظهار داشت: شوهرم همیشه مدعی است که به بهانه احترام به مادرش چیزی نمی‌گوید و من باید این وضع را تحمل کنم ولی من طاقت نداشته و طلاق می‌خواهم.

زن بار دیگر در حضور قاضی گفت: مهریه‌ام را به شوهرم می‌بخشم تا زودتر جدا شوم و او در کنار مادرش زندگی کند گویی او به این شکل راحت‌تر است.

وی در انتهای جلسه رسیدگی به پرونده ادامه داد: حضانت فرزندم را به شوهرم می‌دهم چون وضع مالی خوبی دارد و مادرشوهرم می‌تواند از او مراقبت کند و مشکلی پیش نیاید.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات زن، حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و جلسه را خاتمه داد.

منبع: فارس


ویدیو : تباه شدن زندگی عروس با غذای مادر شوهر !