بهترین هدیه ها برای روز مادر : اگر می‌خواهید برای مادر یا همسرتان هدیه‌هایی ...


اگر می‌خواهید برای مادر یا همسرتان هدیه‌هایی متفاوت برای روز زن خریداری کنید آن هم هدیه‌ای متفاوت با وسواس بیشتر که با روحیات همسر یا مادرتان متناسب باشد؛ پیشنهادهای ویژه ایده‌آل برای این روز خاص را از دست ندهید.


مجله ایده آل: اگر می‌خواهید برای مادر یا همسرتان هدیه‌هایی متفاوت برای روز زن  خریداری کنید آن هم هدیه‌ای متفاوت با وسواس بیشتر که با روحیات همسر یا مادرتان متناسب باشد؛ پیشنهادهای ویژه ایده‌آل  برای این روز خاص را از دست ندهید.

بهترین هدیه برای روز مادر , بهترین هدیه برای تولد مادر , بهترین هدیه برای مادر اولین نوزاد

هدیه ای خاص برای روحیه های مرموز Thierry Mugler » Alien

بوی ملایم، شیرین و چالش‌برانگیز این عطر برای هدیه دادن انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود. رایحه متفاوت و خاص این عطر به گونه‌ای است که برای سنین مختلف قابل استفاده است. معمولا  رایحه عطرهای برند Thierry Mugler از پرطرفدارترین رایحه‌ها بین خانم‌ها به حساب می‌آید. بویی عمیق و مرموز که برگرفته از ترکیبات جنگلی ،یاسمن هندی، کهربا ،چوب صندل و نعناع هندی است که به جرات می‌توان گفت یکی از پرفروش‌ترین‌های  ویترین عطرفروشی‌هاست.



بهترین هدیه برای خانمها , بدترین و بهترین هدیه برای روز معلم , بهترین هدیه برای آقایان

سنگین و رنگین هدیه دهید

تركیب پارچه سفید و سیاه این کت و دامن شکیل همراه با کفش مشكی تركیب خیره‌كننده‌ای است. سنگینی این ست لباس مناسب برای خانم‌های شیك‌پوش و سخت‌پسند است.



بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان , بهترین هدیه برای همسر , بهترین هدیه برای مردان


بوی گل و میوه را پیشکش کنید Victoria Secret » Bombshell

اگر نسبت به سلیقه مادر یا همسرتان شناخت دارید، رایحه میوه‌ای  این عطر که ترکیبی معطر با رایحه گل‌های صدتومنی، یاسمن، رز و وانیل است، یکی از عطرهای مورد علاقه‌شان خواهد بود. رایحه ملایم و شیرین این عطر برای استفاده در روز پیشنهاد می‌شود.



بهترین هدیه برای جشن تولد همسر , هدیه تولد برای مادر , هدیه مناسب برای مادر

پیشنهاد ویژه برای سلیقه‌های خاص

اگر می خواهید یک هدیه متفاوت که چشم‌ها را خیره  می‌کند به همسر یا مادرتان  بدهید به محصولات «گلدن دریم»  فکر کنید که چشمنواز، گرانبها  و ماندگار هستند.



بهترین هدیه برای همسر اولین فرزند , بهترین هدیه برای عشقم , بهترین هدیه برای ولنتاین به مرد چیست؟

هدیه‌ای کوچک و کاربردی

روسری ساتن سرمه‌ای با طرح‌های براق مناسب مجالس رسمی است. طرح‌های براق و خاكستری این روسری جسارت می‌دهد تا از كیف و كفش خاكستری رنگ در كنار این روسری استفاده شود.



بهترین هدیه برای ریس در روز تولدشان , بهترین هدیه برای آشتی , خرید هدیه ارزان برای مادر

شاد و امروزی هدیه دهید

روسری ساتن سرخابی با طرح گل‌های درشت كه امروزه رواج پیدا كرده به درد خانم‌های جوان می‌خورد. رنگ این روسری روی مانتوی مشكی حسابی خودش را نشان می‌دهد. با پیشکش کردن این هدیه شاد، همسرتان را به وجد آورید.



بهترین هدیه برای سالگرد ازدواج , بهترین هدیه برای آقایان چیست؟ , بهترین هدیه برای رییس در روز تولدشان

برای اسپرت پسندان

اگر خانم شما از آن خانم‌هایی است که به تنوع علاقه دارد، با خرید این ساعت می‌توانید او را خوشحال کنید. رنگ و لعاب شاد و مدل اسپرت این ساعت می‌تواند همسرتان را غافلگیر کند.



بهترین هدیه برای همسر باردار , بهترین هدیه برای تولد بچه , بهترین هدیه برای معماران

 کلاسیک و ماندگار Otto Kern Luxure Duo

بوی لوکس و کلاسیک این عطر به مادرانی که به دنبال رایحه‌های کلاسیک و ماندگار هستند پیشنهاد می‌شود. ترکیبات ترنج، آناناس، دانه‌های قهوه ،وانیل،گل صدتومنی بویی گرم و پرادعایی را به مشام خواهد رساند. رایحه این عطر در دو سایز 30 و 50 میل تولید شده است. این نکته را فراموش نکنید که بهتر است برای خریدن عطر، سایزهای بالاتر را انتخاب کنید تا از لحاظ قیمت و حجم برایتان مقرون به صرفه‌تر تمام شود.



بهترین هدیه برای بهترین شخص , بهترین هدیه برای آقایان2016 , آغوز، بهترین هدیه مادر به نوزاد

خوش سلیقه بودن‌تان را به رخ بکشید

زیورآلات همیشه محبوب خانم‌هاست. جنس استیل و براق این گردنبند در نگاه اول می‌تواند چشم را به خود خیره کند. برند Bijoux همیشه در این زمینه حرفی برای گفتن دارد و خواسته شما را برآورده می‌کند. پیشنهاد ویژه ایده‌آل برای روز زن، هدیه دادن این گردنبند و گوشواره در کنار هم به همسرتان است تا بتوانید مقابل همسرتان خوش سلیقه بودن‌تان را به رخ بکشید.


ویدیو : بهترین هدیه ها برای روز مادر