بهترین ایده‌برای رنگ‌آمیزی تخـم‌مرغ : با رسیدن به سال تحویل بازار تخم‌مرغ ...


با رسیدن به سال تحویل بازار تخم‌مرغ رنگی دوباره داغ شده. معمولا هركسی با ذوق و سلیقه خود تخم مرغ رنگ می‌كند. البته این طرح‌ها از چند طرح ساده تجاوز نمی‌كند. در اینجا سعی شده چند ایده و طرح جدید به شما پیشنهاد شود كه با انجام آن می‌توانید تخم‌مرغ‌های رنگی متفاوت از آنچه در سال‌های گذشته داشته‌اید، درست كنید.  برای انجام این كار به چند تخم‌مرغ، چوب و كاغذ احتیاج دارید. در تمام شكل‌ها باید اول تخم‌مرغ خام را در آب جوش بپزید سپس آن را كاملا خشك كنید.



فضایی

بهترین ایده برای پول درآوردن , بهترین ایده برای کار , بهترین راه برای اجرای یک ایده نرم افزاری

تخم‌مرغ را در روغن بخوابانید. سپس یك دسته سبزی را روی پوسته بكشید تا به رنگ سبز در آید. این كار را ادامه دهید تا تمام قسمت‌ها كاملا سبز رنگ شود. اندكی پودر طلایی رنگ در روغن جلا مخلوط كرده و به كمك یك قلمو   روی پوسته تخم‌مرغ بكشید. پس از خشك شدن می‌توانید با چسباندن تصاویر مختلف آن را زیباتر كنید.



روزنامه‌ای

بهترین ایده ها برای فروشگاه اینترنتی , بهترین ایده ها برای اتاق مدیریت , بهترین سایت برای ایده گرفتن تبلیغات اینترنتی

كاغذهای پشت چسب دار را كه نوشته‌های مختلف دارند و در رنگ‌های گوناگون است را جمع‌آوری كرده و تركیبی از آن‌ها را روی پوسته تخم‌مرغ بچسبانید. در چسباندن كاغذها دقت كنید تا كاملا صاف روی پوسته قرار گیرد و لبه‌ها هم روی هم قرار نگیرند.



جوجه

بهترین ایده , بهترین کشور برای مهاجرت , بهترین شامپو برای ریزش مو

تخم‌مرغ خام را شكسته و محتویات آن‌را خالی كنید و اجازه دهید تا كاملا خشك شود. چسب مایع را گرم كرده و به كمك آن یك عروسك جوجه‌ای را داخل آن بچسبانید.



خا‌ل‌دار

ایده برای سایت , بهترین بانک برای سرمایه گذاری , ایده های نو برای کسب و کار

به سادگی این طرح را می‌توان ایجاد كرد. قلمو را به رنگ آغشته كنید و به هر قطری كه دوست دارید روی پوسته سفید بكشید. اگر زمینه سفید را دوست ندارید قبل از خال‌دار كردن، سطح تخم‌مرغ را رنگ كنید.



رنگارنگ

ایده برای سایت درآمدزا , بهترین بازی ماشین برای کامپیوتر , بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع

تخم‌مرغ بزرگی را انتخاب كرده و یك لایه رنگ روی آن بزنید. صبر كنید تا رنگ كاملا خشك شود. سپس چسب صنعتی را به كمك آب رقیق كرده و روی پوسته تخم‌مرغ بكشید. بعد از خشك شدن روی آن رنگ روغن یا براق كننده‌های دیگر بزنید.



گلدار

بهترین شامپو برای شوره سر , بهترین شیر خشک برای وزن گیری , بهترین تبلیغات برای جذب مشتری

ابتدا پوسته تخم‌مرغ را رنگ كنید. پولك‌هایی را مطابق با رنگ زمینه انتخاب كرده و به كمك چسب مایع روی آن بچسبانید.



پیام دار

بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی , بهترین سایز عکس برای اینستاگرام , بهترین dns برای ایران

با سلیقه خود، كل سطح پوسته را رنگ كنید. به كمك چسب، روبانی را به دور قسمت مركزی تخم‌مرغ وصل كنید. كاغذی كوچك حاوی نوشته‌ای مثل تبریك عید را از نخی كوتاه آویزان كرده و به قسمت بالایی تخم‌مرغ بچسبانید.



تاج‌دار

ایده برای شروع کار , بهترین نرم افزار ویرایش عکس برای کامپیوتر , بهترین ایده های کسب و کار

پوسته را رنگ كنید. با چسب حرارتی قطعاتی مثل بست گردنبند یا قسمت‌های شكسته گل سینه را به آن بچسبانید. نگین انگشتری را هم می‌توانید به‌عنوان تاج روی تخم‌مرغ قرار دهید.



چسبی

بهترین شهر ایران برای مسافرت در تابستان , ایده برای کسب و کار اینترنتی , بهترین زمان برای ورزش

چسب مایع را گرم كرده و به كمك تفنگ مخصوص چسب روی سطح پوسته نقاطی ایجاد كنید. اجازه دهید این نقاط كاملا خشك شوند، سپس آن را به دلخواه خود رنگ كنید.



دكمه‌ای

بهترین زمان برای بارداری , بهترین ورزش برای کاهش وزن , بهترین زمان پیاده روی برای چربی سوزی

كاربرد دكمه تنها روی لباس نیست. دكمه‌های كوچك رنگی یا حتی دانه‌های تسبیح می‌تواند در تزئین تخم‌مرغ استفاده شوند. ابتدا رویه پوسته را رنگی ملایم بزنید، سپس به كمك چسب مایع دكمه‌ها یا دانه‌های را با حوصله در كنار هم روی پوسته چسبانده و بگذارید خشك شوند.

منبع : مجله سیب سبز


ویدیو : بهترین ایده‌برای رنگ‌آمیزی تخـم‌مرغ