برنده مسابقه Eurovision 2013 + عکس : امیلی دو فارست از دانمارک با آهنگ "Only ...


امیلی دو فارست از دانمارک با آهنگ "Only Teardrops” خود مسابقه یورو ویژن امسال را برد. هنرمندان آذربایجان و اوکراین هم رده های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.           پادشا:  امیلی دی فارست از دانمارک با آهنگ "Only Teardrops” خود مسابقه یورو ویژن امسال را برد. هنرمندان آذربایجان و اوکراین هم رده های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش پادشا، داوران و بینندگان تلویزیون در کل اروپا به امیلی 20 ساله که با پای برهنه آهنگش را اجرا کرد رأی دادند. او در کل 281 امتیاز آورد.

دی فارست به یکی از گزارشگران گفت: «فضای سنگینی بود. می توانستم دقیقاً حضور طرفداران، مردم و بینندگان را در صحنه حس کنم.»

برنده شدن در مسابقه عکاسی , چطور در مسابقه عکاسی برنده شویم , اجرای برنده یورو ویژن 2013

دی فارست در شمال دانمارک بزرگ شده و از 14 سالگی شروع به آواز خواندن کرده است.

فرید ممدوف از آذربایجان با 234 امتیاز برای آهنگ "Hold Me” دوم شد و زلاتا اوگنویچ از اوکراین با آهنگ "Gravity” و با 214 امتیاز سوم شد.

این برنامه تلویزیونی با 125 میلیون بیننده در کل دنیا امسال برای بار 58اُم برگزار شد. در افتتاحیه این مراسم، فوتبالیست مشهور، زلاتان ابراهیموویچ از زادگاه خود مالمو در جنوب سوئد، به بینندگان این مسابقه خوش آمد گفت. امسال سوئد میزبان این مسابقه بود، زیرا پارسال برنده این مسابقه لورین با آهنگ "Euphoria” از سوئد بود.


ویدیو : برنده مسابقه Eurovision 2013 + عکس