برای 80 سالگی الویس پریسلی +عکس : به بهانه تولد پادشاه راک اند رول دنیا که ...


به بهانه تولد پادشاه راک اند رول دنیا که اولین ستاره واقعی این ژانر است، نگاهی به زندگی و آثار وی خواهیم داشت.        پادشا: به بهانه تولد پادشاه راک اند رول دنیا که اولین ستاره واقعی این ژانر است، نگاهی به زندگی و آثار وی خواهیم داشت.

الویس پریسلی , هدیه عالی برای جشن تولد یک سالگی , دوچرخه برای سن 2 سالگی

روز 8 ژانویه 1935 الویس آرون پریسلی، فرزند ورنون و گلادیس پریسلی در ایالت میسی سی پی چشم به جهان گشود.



دوچرخه مناسب برای سن 2 سالگی , برای 23 سالگی الشعراوی , اتفاقاتی که بعد از 30 سالگی برای مغز میافته

 سال 1946 در سن 11 سالگی اولین گیتار خود را از پدر و مادرش هدیه گرفت.



راک اند رول الویس پریسلی ممنوع , کنسرت الویس پریسلی بوسیدن , 25 سالگی برای حاملگی مناسب است؟

 پس از مهاجرت به ممفیس در ایالت تنسی، در سال 1953 از دبیرستان فارغ التحصیل شد. او در دبیرستان در مسابقات استعدادیابی شرکت کرد.



الویس پریسلی برمودا , باید از دو سالگی به بعد برای کنجکاوی بچه ها قانون درست کنیم , ماجرای حسام‌الدین نواب‌صفوی و الویس پریسلی

 الویس در سال 1954 اولین تک آهنگ خود به نام «That’s All Right » را در استودیو سان متعلق به «سم فیلیپیس» ضبط کرد. از چپ به راست، الویس، بیل بلک نوازنده گیتار باس، اسکاتی مور نوازنده گیتار و سم فیلیپس مدیر استودیو سان و ممفیس ریکوردینگ در یکی از جلسات ضبط در ممفیس



‏ ‏ الویس پریسلی ‏‏ , چوب حراج بر خودرو یک میلیون دلاری الویس پریسلی , چرا سن 7 سالگی بهترین برای اموزش خواندن و نوشتن است

 الویس در سال 1955 اولین قرار داد خود را به واسطه مدیر برنامه اش «کلنل تام پارکر» با RCA Records به امضا رساند.



عکس یادگاری حسام نواب صفوی با الویس پریسلی , پدری که از 11 سالگی پسرش را برای دزدی آماده کرد , شباهت حسام نواب صفوی به الویس پریسلی

در سال 1956 اولین آلبوم او به نام «الویس پریسلی» روانه بازار شد و در چارت مجله بیلبورد به مقام اول رسید. در همان سال اولین فیلم او، «Love Me Tender » ، اکران شد. او همچنین  در شوی تلویزیونی «اد سالیوان» به نام «Toast of the Town» ظاهر شد.



دوچرخه مناسب برای سن 3 سالگی , حسام نواب صفوی الویس پریسلی , دانلود تلگرام برای کامپیوتر

در سال 1958 وارد ارتش آمریکا شده و به آلمان فرستاده شد. در عکس اولین بسته نامه هایش را در پایگاه نظامی فریدبرگ در آلمان دریافت کرده است. او 16 ماه درلشکر سوم نیروهای مسلح آمریکا خدمت کرد.



دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر , اینستاگرام برای ویندوز , دانلود تلگرام برای ویندوز

 الویس در سال 1959 در یک مهمانی در خانه اش در آلمان با «پریسیلا بولیو» همسر آینده اش آشنا شد. در عکس پریسیلای 16 ساله عکس الویس را در دست دارد.



تلگرام برای کامپیوتر , اینستاگرام برای کامپیوتر , تلگرام برای ویندوز

در مارس سال 1960 از خدمت سربازی به طور رسمی مرخص شد. و بلافاصله به دنیای سینما بازگشته و در فیلم موزیکال «G.I. Blues » حضور پیدا کرد. الویس در همان سال کمربند سیاه کاراته اش را نیز گرفت.



دانلود بازی برای کامپیوتر , قصه های کودکانه برای خواب , دانلود زاپیا برای کامپیوتر

او در سال 1965 گروه بیتلز را به منزلش در کالیفرنیا دعوت کرد و شبی همراه با ساز و آواز با آنها گذرانده و با آنها آشنا شد.



موبوگرام برای ویندوز , دانلود shareit برای pc , تلگرام فارسی برای کامپیوتر

در سال 1967 با پریسیلا در مراسمی خصوصی در هتل علا الدین لاس وگاس ازدواج کرد. دخترشان لیزا ماری 1 فوریه 1968 به دنیا آمد.



تولید محتوا برای سایت , دانلود اینستاگرام برای اندروید , دانلود بازی کلش اف کلنز برای کامپیوتر

 در سال 1969 دو آلبوم «From Elvis In Memphis» و «From Memphis to Vegas/From Vegas to Memphis » را روانه بازار کرد که میلیون ها نسخه فروش داشتند. در همان سال الویس در هتل اینترنشنال لاس وگاس اجرای زنده داشت.



آلبوم سی سالگی , سی سالگی , دانلود واتس آپ برای کامپیوتر

 فیلم That’s the Way It IS  که مستندی از زندگی الویس بود در سال 1970 روی صحنه رفت. در همین سال با رئیس جمهور «ریچارد نیکسون» دیدار کرد.



دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر , اینستاگرام برای ویندوز 10 , شریت برای کامپیوتر

 او در سال 1972 از همسرش جدا شد و در 1973 به صورت رسمی طلاق گرفتند.



زاپیا برای کامپیوتر , دانلود فتوشاپ برای مک , دانلود برنامه اینستاگرام برای کامپیوتر

در 14 ژانویه 1973 کنسرتی به نام « Elvis: Aloha from Hawaii» در هونولولو برگزار کرد که در تاریخ تلویزیون و نمایش بی نظیر است. این برنامه به صورت زنده از طریق ماهواره در 40 کشور دنیا به نمایش در آمد و بیش از یک میلیارد نفر این برنامه را تماشا کردند. آلبوم این کنسرت مقام اول را در بیلبورد کسب کرد.




دانلود تلگرام برای ویندوز 7 , دانلود بازی استراتژیک برای کامپیوتر , اسم های زیبا برای سایت

در سال 1977 آخرین تور کنسرت هایش را شروع کرده و در شهرهایی مثل رپیدسیتی، سینسیناتی و ایندیاناپولیس اجرا کرد.



فعال سازی اینترنت همراه اول برای اندروید , عکس برای پروفایل , کیک تولد اسم ها برای شما

در سال 1973 الویس که با بیماری دست به گریبان بود و به داروهایش اعتیاد پیدا کرده بود در ممفیس در بیمارستان بستری شد. الویس پریسلی 16 آگوست 1977 در سن 42 سالگی در گریسلند درگذشت.


ویدیو : برای 80 سالگی الویس پریسلی +عکس