با Zapaday از خبرهای فردا مطلع شوید : در این صورت سایت Zapaday می‌تواند به ...


در این صورت سایت Zapaday می‌تواند به کارتان بیاید، چرا که با این سایت می‌توانید از خبرهای روزهای بعد مطلع بشوید و چیزی فراتر از یک آدم به‌روز باشید! 1پزشک : آیا تصور می‌کنید که آدم به‌روزی هستید و هر روز با یکی دو ساعت خبر و مطلب در اینترنت، از آخرین وقایع دنیا مطلع هستید؟ آیا جزو آن دسته از افراد هستید که مرجع خبر دوستانتان هستید یا اصلا بلاگر و روزنامه‌نویس هستید و خود، تولید محتوا می‌کنید؟

مطلع شوید , علم فردا , فردا

در این صورت سایت Zapaday می‌تواند به کارتان بیاید، چرا که با این سایت می‌توانید از خبرهای روزهای بعد مطلع بشوید و چیزی فراتر از یک آدم به‌روز باشید!

Zapaday یک استارت‌آپ هلندی است، این سایت منابع آنلاین زیادی را از سایت‌های دولتی گرفته تا توییتر به صورت مداوم پایش می‌کند تا ببینید چه رویدادها و اموری در آینده رخ خوالهند داد، Zapaday با بهره‌گیری از فناوری پردازش زبان طبیعی، این رویدادها را مرتب می‌کند. فرضا اگر سایتی بنویسد سه‌شنبه هفته بعد، فلان مسابقه ورزشی مهم رخ خواهد داد، Zapaday متوجه می‌شود. بعد از پیدا کردن رویدادها و اخبار آینده، Zapaday آنها را مرتب و منتشر می‌کند.

تجارت فردا , خبرهای داغ , قم فردا

به این ترتیب اگر یک وبلاگ‌نویس یا گرداننده یک سایت خبری هستید، می‌توانید در کمین اخبار مهم روزهای بعد بنشینید و با آمادگی و سابقه ذهنی که دارید، خیلی زودتر از بقیه، مطلب را کار کنید.

مؤسس Zapaday ، ساتفان هائونار است. فرایند انتشار اخبار آینده در Zapaday فعلا نیمه‌خودکار است.

دانلود فردا , خبرهای روز , شوید


ویدیو : با Zapaday از خبرهای فردا مطلع شوید