باران رفت، آلودگی آمد : از بعدازظهر پنج شنبه و طی روز جمعه سامانه بارشی جدیدی ...


از بعدازظهر پنج شنبه و طی روز جمعه سامانه بارشی جدیدی از سمت غرب و جنوب غرب وارد کشور می شود. خبرگزاری میزان: از بعدازظهر پنج شنبه و طی روز جمعه سامانه بارشی جدیدی از سمت غرب و جنوب غرب وارد کشور می شود.

احد وظبفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان این که سه شنبه سامانه بارشی به تدریج از مرزهای شرقی کشور خارج شده و تنها در بخش هایی از شرق و شمال شرق کشور موجب ابرناکی ، بارش پراکنده و وزش باد خواهد شد، افزود: در این روز به سبب جریانات مرطوب جنوبی، افزایش ابر، وزش باد ، رگبار باران، گاهی رعدوبرق در استان بوشهر، مناطق جنوبی فارس و خوزستان و برخی نقاط استان هرمزگان پیش بینی می شود.

وی بیان نمود: امروز و فردا با جایگزینی زبانه پر ارتفاع بر روی کشور، بسبب سکون نسبی هوا، افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت دور از انتظار نخواهد بود.

این مسئول با اشاره به افزایش نسبی دما در کشور طی سه روز آینده از ورود یک سامانه بارشی جدید خبر داد و تشریح کرد: از بعدازظهر پنج شنبه و طی روز جمعه سامانه بارشی جدیدی از سمت غرب و جنوب غرب وارد کشور می شود که بتدریج سبب افزایش ابرناکی، وزش باد و بارندگی در این نواحی می شود. شایان ذکر است رخ خواهد داد.

هم اکنون (ساعت 6 صبح چهارشنبه) دمای هوای تهران 4 درجه بالای صفر است.درهمین زمان ارومیه،بجنورد و تبریز دمای 1- ، 1- و 0 درجه را تجربه میکنند.


ویدیو : باران رفت، آلودگی آمد