بابک جهانبخش در برج میلاد : بابک جهانبخش از برگزاری کنسرتی متفاوت در روز 8 ...


بابک جهانبخش از برگزاری کنسرتی متفاوت در روز 8 مهر خبر داد و در این باره گفت: «قرار است در این کنسرت، تفاوت‌هایی را که در نظر گرفته‌ایم، لحاظ کنیم که یکی از این تغییرات، تنظیم‌های جدید و به روز شده قطعاتم است.» بابک جهانبخش از برگزاری کنسرتی متفاوت در روز8 مهر خبر داد و در این باره گفت: «قرار است در این کنسرت، تفاوت‌هایی را که در نظر گرفته‌ایم، لحاظ کنیم که یکی از این تغییرات، تنظیم‌های جدید و به روز شده قطعاتم است.»

وی همچنین ادامه داد: «یک قطعه جدید برای مخاطبان خودم در نظر گرفته‌ام که به تازگی موفق به دریافت مجوز آن از سوی ارشاد شدم. این قطعه را فعلا برای اجرای صحنه‌ای آماده کرده‌ام و تقدیم می‌کنم به همه مخاطبانم در سرتا سر دنیا بخصوص آنهایی که برای شنیدن صدایم به کنسرت می‌آیند. در واقع من این قطعه را برای اجرا در این کنسرت آماده کرده‌ام. چون به دنبال ایجاد تفاوت بودم و خواستم از یکنواختی در بیایم.»

به گفته وی عنوان این قطعه «آتیشم بزن» نام دارد. جهانبخش در ادامه صحبت‌هایش گفت: «فکر می‌کنم قطعه مورد استقبال مردم قرار بگیرد. البته با تغییراتی که در آهنگها لحاظ کرده‌ام، فکر می‌کنم این اتفاق برای تمامی قطعاتم بیافتد.»

وی در خصوص مخاطب‌شناسی خود برای اجرای کنسرت‌هایش گفت: «در اجراها من دقت می‌کنم تا ببینم مردم کدام یک از قطعات را دوست دارند و با کدام یک از آنها ارتباط بیشتری برقرار می‌کنند، آن وقت سعی می‌کنم به سلیقه آنها نزدیک شوم و برای سلیقه‌اشان آهنگ بسازم.»



ویدیو : بابک جهانبخش در برج میلاد