این‌بار به جای خانه‌تكانی، سراغ تغییر دكوراسیون بروید : پیش از این با پیام ...


پیش از این با پیام صالحی خواننده محبوب گروه آریان در مورد خلاقیت‌ها و نكات مهم دكوراسیون حرف زده بودیم. حالا كه نزدیك نوروز هستیم، تصمیم گرفتیم یكی از نمونه‌های خلاقانه دكوراسیون منزل را با كمك او بررسی كنیم. می‌گویند «ترس دشمن خلاقیت است»، بی‌راه هم نمی‌گویند. هرجا ردی از شجاعت وجود داشته باشد، خلاقیت هم رشد می‌كند.‌‌ شاید مهم‌ترین ویژگی در دكوراسیون، داشتن خلاقیت است. چیزی كه در مبلمان «سون» به خوبی می‌توانید شاهد آن باشید. پیش از این با پیام صالحی خواننده محبوب گروه آریان در مورد خلاقیت‌ها و نكات مهم دكوراسیون حرف زده بودیم. حالا كه نزدیك نوروز هستیم، تصمیم گرفتیم یكی از نمونه‌های خلاقانه دكوراسیون منزل را با كمك او بررسی كنیم. به هرحال برای نو شدن لازم نیست خانه‌تان را عوض كنید به جای خانه‌تكانی، می‌توانید كمی خلاقیت به خرج دهید تا یك خانه و زندگی شیك و امروزی داشته باشید. ویژگی این دكوراسیون سالن پذیرایی، مدرن و درعین حال كلاسیك بودن است. درطراحی این فضا، جسارت خاصی دیده می‌شود. چه در انتخاب رنگ‌ها و چه در تعداد مبل‌ها و صندلی‌ها، برای همین است كه می‌شود شجاعت ستودنی را در نوآوری این فضای شیك احساس كرد.



تغییر در خانه برای عید نوروز , خانه تغییر , چگونه با هزینه کم دکوراسیون خانه را تغییر دهیم

دكتر پیام صالحی ستاره موسیقی پاپ  این بار از دكوراسیون می‌گوید :

در این فضا، تضادی كه میان رنگ‌ها وجود دارد گیرایی خاصی ایجاد كرده است و به این ترتیب میان سردی و گرمی رنگ، كاملا تعادل به وجود آمده است و همین باعث شده كه این سالن نه سرد شود و نه گرم



دنیایی از رنگ‌های كلاسیك

پیام صالحی می‌گوید این فضا برای هر نسلی قابل پذیرش است: «به دلیل این‌كه این سبك، كاملا تركیبی است كه در آن هم از المان‌های كلاسیك استفاده شده و هم از الگوهای مدرن. كف‌پوش این خانه سنگ دهبید است با رنگ كرم و رگه‌های محو. از آنجا كه كف‌پوش، تغییری نمی‌كند، برای هماهنگ كردن سایر رنگ‌ها باید به رنگ كف‌پوش مراجعه كرد.» اما این‌بار خلاقیت، به جای استفاده از رنگ طلایی كه اصولا با كرم جور درمی‌آید، سراغ رنگ بژ رفته است كه با رنگ‌های تیره مثل سرمه‌ای و مشكی هماهنگ می‌شود. در این فضا، تضادی كه میان رنگ‌ها وجود دارد گیرایی خاصی ایجاد كرده است و به این ترتیب میان سردی و گرمی رنگ، كاملا تعادل به وجود آمده است و همین باعث شده كه این سالن نه سرد شود و نه گرم؛ همین تعادل، بخش اعظمی از زیبایی و خاص بودن سالن را تامین كرده است.



شیك و ساده

پاییز امسال با تغییر دکوراسیون خانه را گرم کنید , چگونه در فصل پاییز و زمستان با تغییر دکوراسیون خانه را گرم کنید , بازیگر سریال خانه ای در تاریکی که تغییر جنسیت داد

حالا بهتر است كمی سر بچرخانید و به طراحی و مدل پرده‌ها دقت كنید. پیام صالحی می‌گوید: «هماهنگی كه میان رنگ‌ و مدل پرده‌ها با بقیه بخش‌ها وجود دارد، فضای یكدست و شیكی ایجاد كرده است.» از طرف دیگر در انتخاب مبلمان و پارچه‌های آن دقت زیادی شده، «نیم‌ست مبلمان با تركیب رنگ تیره و روشن طراحی شده و برای كوسن‌های مبل از پارچه روشن‌تر استفاده شده كه هماهنگ با پارچه دو مبل كناری باشد.»



گرمایی به نام شومینه

تغییر دکوراسیون خانه های قدیمی , تغییر دکوراسیون خانه کوچک , تغییر در خانه قدیمی

یكی از نقاط عطف این طراحی داخلی، مربوط به «شومینه» است. آنچه كه بیشتر از خود شومینه به شیك و گرم‌تر شدن فضای خانه كمك می‌كند، چگونگی تزئین محیط اطراف شومینه است. پیام صالحی می‌گوید: «همان‌طور كه در تصویر می‌بینید، با نصب ستون‌هایی از آینه و قرار دادن زمینه‌ای سرمه‌ای، همرنگ با مبلمان و 3 آینه لوزی شكل در بالای شومینه و اضافه كردن دو مبل با رنگی كه به رنگ شومینه نزدیك است. توانسته‌ایم جلوه‌ای خاص هم برای شومینه و هم برای محیط اطرافش فراهم كنیم.»



نورپردازی فضا با قرار دادن نورهای مخفی ممتد كه تا رسیدن به یك هدف ادامه پیدا كرده‌اند، توانسته به فضای خانه روح بدهد



نور باران

خانه ملت , خانه هوشمند , یتیم خانه ایران

شاید به نظرتان نرسد، اما یكی از پایه‌های دكوراسیون، نورپردازی است. نورپردازی فضا با قرار دادن نورهای مخفی ممتد كه تا رسیدن به یك هدف ادامه پیدا كرده‌اند، توانسته به فضای خانه روح بدهد و به وسایل جلوه بیشتری ببخشد. در این‌باره پیام صالحی توضیح می‌دهد: «برای لوسترهای این خانه از لوستر استیل با پارچه‌های مشكی رنگ استفاده شده كه كاملا منطبق با فضای كلی طراحی شده و هماهنگ با رنگ‌های این مجموعه است. البته در این فضا به دلیل كلاسیك بودن،‌ آباژورهای طرح كلاسیك و شمع هم به كار رفته است تا همه‌چیز تكمیل شود.»

منبع : مجله زندگی ایده آل


ویدیو : این‌بار به جای خانه‌تكانی، سراغ تغییر دكوراسیون بروید