اینیستا: دوباره مرا در اوج خواهید دید : هافبک اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا ...


هافبک اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا شک ندارد که او و تیمش در سال جدید میلادی خواهند توانست ناکامی‌هایی خود را در سال ۲۰۱۴ جبران کنند. خبرگزاری تسنیم: آندرس اینیستا می‌گوید اطمینان دارد که هم خودش و هم بارسلونا در سال 2015 به دوران اوج خود بازخواهند گشت.

بارسلونا در فصل جدید با هدایت لوئیس انریکه، شروعی خوب داشت اما در هفته‌های اخیر دچار اُفت نسبی شد که این اُفت مسبب عقب ماندن کاتالان‌ها از رئال مادرید در کورس قهرمانی لالیگا شد. در حال حاضر میان بارسلونای رده دومی با رئال مادرید صدرنشین یک امتیاز فاصله وجود دارد اما کهکشانی‌ها در صورت انجام یک بازی معوقه خود (به دلیل حضور در جام باشگاه‌های جهان) خواهند توانست حاشیه امنیت‌شان را به چهار امتیاز افزایش دهند. با این حال اینیستا سالی درخشان را برای خود و تیمش پیش‌بینی می‌کند.

او در گفت‌وگو با نشریه اسپورت کاتالونیا اظهار داشت: جام‌های قهرمانی چیزی است که هیچکس نمی‌تواند وعده‌اش را بدهد، چون شما هرگز نمی‌دانید که چه اتفاقاتی قرار است برای شما رخ دهد اما چیزی که من می‌توانم بگویم این است که هواداران می‌توانند به این تیم اعتماد داشته باشند و اینکه بارسلونا این پتانسیل را دارد که تا پایان فصل برای کسب عناوین مختلف مبارزه کند.

اینیستا افزود: اینکه سال 2014 بنا به دلایل فراوانی بهترین فصل دوران بازیگری من نبود حقیقت دارد اما من اکنون مشکلی ندارم و می‌خواهم به پیشرفتم ادامه دهم تا به جایگاهی قابل قبول برسم و مدت‌ها در آن بازی کنم.

هافبک اسپانیایی بارسلونا که در سال 2014 سی ساله شد، درباره وضعیت خود عنوان کرد: من به مصدومیتی دچار شدم که مرا برای یک ماه از میادین دور کرد.گاهی اوقات شرایط طوری پیش می‌رود که شما آنطور که می‌خواهید نتیجه نمی‌گیرید. مسئله 30 ساله شدن من و پنج سال مسن‌تر شدنم نسبت به سال 2009 نیست بلکه پای احساسات در میان است و اینکه شما بتوانید با آن حسی که می‌خواهید بازی کنید. اگر من برای ارتقای عملکردم نسبت به گذشته انگیزه نداشتم، خانه‌نشین می‌شدم. من اطمینان دارم که بهترین بازی‌های اینیستا را از این به بعد خواهید دید.


ویدیو : اینیستا: دوباره مرا در اوج خواهید دید