اینیستا: در بارسای انریکه اذیت نمی‌شوم : هافبک ملی‌پوش بارسلونا با اشاره به ...


هافبک ملی‌پوش بارسلونا با اشاره به اینکه مشکلی با سرمربی این تیم ندارد، تأکید کرد که در سیستم بازی لوئیس انریکه اذیت نمی‌شود. خبرگزاری تسنیم: فصل 15-2014 برای آندرس اینیستا فصل پر فراز و نشیب بود، چرا که او تنها در 19 بازی لالیگایی در ترکیب اصلی بارسلونا قرار گرفت و همین باعث شد این موضوع در ذهن کارشناسان ایجاد شود که شاید این هافبک 31 ساله هنوز در سیستم لوئیس انریکه جا نیفتاده است.

هافبک نفوذی آبی‌و‌اناری پوشان در گفت‌وگو با روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا گفت: این موضوع که من در سیستم بازی لوئیس انریکه اذیت می‌شوم، صحت ندارد. مهم این است که جایگاه خود را در ترکیب تیم پیدا کنید و احساس خوبی داشته باشید که من فصل قبل چنین حسی را داشتم. شاید این درست باشد که برخی چیزها برای من تغییر کرده باشد ولی به عقیده‌ام این اصلاً چیز منفی نیست.

وی افزود: فصل گذشته که احساس متفاوتی داشتم، تمامی لحظاتش را پشت سر گذاشتم. فکر نمی‌کنم به لحاظ فردی فصل بدی برای من بوده باشد. به خاطر دستاوردهای فردی و تیمی فصل گذشته خیلی خوشحالم و در فصل 16-2015 امیدوارم هم من و هم تیم فصلی بهتر را داشته باشیم.

اینیستا که حالا با جدایی کارلوس پویول، ویکتور والدس و ژاوی یکی از باتجربه‌‌ترین بازیکنان بارسلوناست، تصریح کرد: اینکه حالا من یکی از مسن‌ترین بازیکنان باشگاه هستم، فکر می‌کنم چیز خوبی است. این نشان می‌دهد که سال‌ها اینجا بوده‌ام و هنوز هم اینجا هستم. هدفم همیشه بودن در بارسلونا بوده و حالا هم از این بابت خوشحالم. اینکه به عنوان کاپیتان معرفی شوید حس خیلی خاص و خوبی است. برای بازیکنی که سال‌ها در یک تیم بوده، کاپیتان شدن حس جالبی است.

هافبک تیم ملی اسپانیا در پایان اظهار داشت: فکر هم نمی‌کنم برای یک کاپیتان خوب بودن تنها یک راه وجود داشته باشد. من خوش‌شانس بوده‌ام که در کنار کاپیتان‌هایی همچون پویول و ژاوی بازی کرده‌ام. کاپیتان پیش از علایق فردی خود به علایق تیم توجه دارد. کاپیتان بودن فراتر از فوتبال است.


ویدیو : اینیستا: در بارسای انریکه اذیت نمی‌شوم