ایـن خــردادی‌هـای باهوش، اهل مبارزه و صبور : می‌گویند متولدین خرداد دوست‌داشتنی‌ترین ...


می‌گویند متولدین خرداد دوست‌داشتنی‌ترین 2 شخصیتی‌های دنیا هستند. اگر روی دنده خوش خلقی باشند، بهترین و لذت‌بخش‌ترین ساعات زندگی‌تان را با آنها می‌گذرانید و از بذله‌گویی و شوخ طبعی‌شان لذت می‌برید.

می‌گویند متولدین خرداد دوست‌داشتنی‌ترین 2 شخصیتی‌های دنیا هستند. اگر روی دنده خوش خلقی باشند، بهترین و لذت‌بخش‌ترین ساعات زندگی‌تان را با آنها می‌گذرانید و از بذله‌گویی و شوخ طبعی‌شان لذت می‌برید اما اگر شانس با شما یار نباشد و دوست خردادی شما از روی دنده چپ بلند شده باشد، با هیچ ترفندی نمی‌توانید بد عنقی، بی‌حوصلگی و بد اخلاقی‌اش را تحمل كنید. پیشنهاد می‌كنیم در این مواقع خیلی دور و بر او نچرخید و كمی تنهایش بگذارید چون خودش بلد است چطور حال خود را بهتر كند.

اما پیشنهاد ویژه ما برای برخورد با خردادی‌ها این است كه او را هیچ وقت كلافه نكنید؛ یك خردادی همان‌قدر كه می‌تواند صبور و انعطاف پذیر باشد، اگر آستانه تحملش تمام شود می‌تواند تبدیل به موجودی عصبی و بی‌منطق ‌شود و تمام قول و قرار خود را فراموش ‌كند و فقط و فقط حرف خود را تكرار كند. این افراد شماری از معروف‌ترین متولدین نیمه اول خرداد هستند:

زهره فکور صبور , ماهی صبور , سنگ صبور

جلیل شهناز ( 1300 )
موسیقدان ایرانی
اول خرداد

متولدین‌ خردادماه‌ ممكن‌ است‌ از نظر عاطفی‌ عمیقا درگیر شوند ولی‌ جنبه‌ دیگر شخصیت‌شان‌ بر ضد‌احساساتی‌ بودن‌ آن‌هاست‌ و اگر در یك‌ موقعیت‌ رمانتیك‌ به‌ ناگاه ‌ظاهر شده‌، به‌ آن می‌خندند و بیشتر اوقات‌ پیروز می‌شوند.



باهوش , روز مبارزه با تروریسم , ستاد مبارزه با چرندیات

جان باردین ( 1908 )
فیزیکدان آمریکایی
2 خرداد

متولدین این ماه، به‌خصوص متولدین دهه اول این ماه، عمومـا افـرادی سخت‌كوش، با اراده، دارای پشتكار هستند. از لحاظ فیزیكی افرادی سالم، دارای استخوان‎ بندی محكم، چهره‎ای خوب، چشمانی روشن و پوستی نسبتا تیره هستند.



کودک باهوش , روز جهانی مبارزه با ایدز , افراد باهوش

باب دیلن (1941)
خواننده آمریکایی
3 خرداد

خردادی‌ها در زندگی با شانس و موقعیت‎های خوبی مواجه می‎شوند. آن‌ها عموما افرادی عاطفی، خانواده دوست و رفیق باز بوده به طبیعت، كوه و دشت، سبزی‌های خوراكی و رنگ سبز علاقه دارند. این افراد بیشتر به شغل‎های پر دردسر روی می‎آورند. آنان از لحاظ جسمی و روحی و همین طور موقعیت اجتماعی و اقتصادی، وضعی متوسط دارند اگر چه بعضا شانس و موقعیت‎های خوبی به دست می‎آورند. آنها در برخورد با افراد میانه‌‎رو تا حدی جدی و مدیریت نسبتا خوبی در خانواده دارند و عموما مرگ و میر فامیل، تاثیر عمیقی بر روحیه آنان می‎گذارد.



روز جهانی مبارزه با مواد مخدر , باهوش ترین سگ , روز مبارزه با استکبار جهانی

عبد الحسین سپیتا ( 1286 )
فیلم ساز ایرانی
4 خرداد

متولدین این ماه طالع سعد دارند و در سرنوشت آن‌ها مال و ثروت دیده می‎شود. صنعت دامداری و مواد‌غذایی موافق طبع آنها بوده و اینان اغلب طالب زندگی در طبیعت و روستاها هستند. این افراد از لحاظ خانوادگی مسئولیت‌پذیر بوده و خود را پایبند به آداب و رسوم می‌دانند.



مبارزه با موش , مبارزه با افکار منفی , باهوش ترین حیوان

جان وین ( 1907 )
بازیگر آمریکایی
5 خرداد

قدرت متولدین این ماه در صبر و تحمل قابل ستایش است. با تمام سرعت عملی كه از این افراد در كارها و رفتارها شاهد هستید، گاهی هم می‌توانید آن‌ها را در حالت‌های سكوت و رمانتیك، درحالی‌كه به طبیعت و زیبایی‌های آن نگاه می‌كنند پیدا كنید؛ آن‌ها واقع‌گرا و اصولی هستند و به همین دلیل است كه فصل‌های طبیعت برای‌شان معنا و مفهوم خاصی خواهد داشت. بله، یكی از خصوصیات اصلی متولدین خرداد، با احساس بودن آنهاست و این سردی ظاهر هم از همان رد گم كردن و سردر گم كردن كه ویژگی ذاتی آنهاست سرچشمه می‌گیرد.



ستاد مبارزه با قاچاق کالا , مبارزه با تنبلی و بی حوصلگی , روز جهانی مبارزه با فقر

جوزپه تور ناتوره ( 1965 )
کارگردان ایتالیایی
6 خرداد

اكثر متولدین‌ خرداد ماه‌ دارای‌ هوش‌ و ذكاوتی‌ بالا و ذاتی‌ بوده و عاشق‌ چالش‌ و مبارزه‌ مغزی‌ و هوشمندانه‌ هستند. اگرچه‌ تمركز حواس‌، دقت‌ و توجه‌شان‌ برای‌ مدتی‌ زیاد است‌ ولی‌ متاسفانه‌ دوامی‌ ندارد. فرزی‌، چالاكی‌ و انرژی‌سرشار ذهنی‌شان‌ به‌ آن‌ها اشتهایی‌ سیری‌ناپذیر برای‌ كسب‌ علم‌ و دانش‌ روز و جدید می‌دهد، اگرچه‌ آن‌ها از تحمل‌ زحمت‌ و مشقت‌ علم‌‌اندوزی‌ و یادگیری‌ بیزارند. آن‌ها تقریبا به‌ راحتی‌ هر چیزی‌ را كه‌ لازمه‌اش‌ داشتن هوش‌ و چابكی‌ است‌، به‌ سرعت‌ یاد گرفته و خیلی‌ زود انواع‌ مهارت‌های‌ یدی‌ را فرا می‌گیرند.



هفته مبارزه با مواد مخدر , روز مبارزه با خشونت علیه زنان , چطور صبور باشیم

امیر نادری ( 1324 )
کارگردان ایرانی
7 خرداد

اگر اوضاع‌ و شرایط باب‌ میل‌‌شان‌ نباشد، درست‌ مثل‌ بچه‌ها اخم‌ می‌كنند، عنق‌ می‌شوند و خواهان‌ جلب‌ توجه‌، تعریف‌ وتمجید، صرف‌ پول‌ و انرژی‌ دیگران‌ هستند. آنها مثل‌ یك‌ آفتاب‌ پرست‌ هرگونه‌تغییری‌ را در محیط اطراف‌ خود منعكس‌ می‌كنند و اگر عصبانی‌ و بداخلاق‌ شوند، افرادی‌ بدبین‌، ترش‌ رو، نجوش‌ و بدعنق‌ می‌شوند ‌اگر شرایط زندگی‌ واقعا برای‌شان‌ دشوار شود، كاملا قدرت‌ اراده‌خویش‌ را از دست‌ می‌دهند.



چگونه بفهمیم باهوش هستیم , باهوش شدن , طرح مبارزه با قاچاق کالا

استیون جرارد ( 1980 )
فوتبالیست انگلیسی
9 خرداد

متولدین این ماه اغلب میانه ‎رو و در افكار و ایده‌‎های شخصی خود متعصبند. از لحاظ زندگی و مسكن غیرثابت و اغلب مهاجر هستند. خردادی‌ها علاقه‌مند به طبیعت و زیبایی، احساساتی و متغیر و اغلب در رشته‎‌های مختلف هنری فعالیت دارند.



اگر استرس دارید با این عادات مبارزه کنید , باهوش ترین سگ دنیا , باهوش ترین نژاد سگ

کلینت ایستوود ( 1930 )
بازیگر آمریکایی
10 خرداد

 از آنجایی‌ كه‌خردادی‌ها همه‌ فن‌ حریف‌ هستند و مهارت‌های‌ زیادی‌ دارند، می‌توانند خیلی‌ سریع‌ انطباق‌پذیر شده‌ و با بهره‌گیری‌ از خلاقیت‌، هوش‌ و ذكاوت‌ موروثی‌شان‌ خودشان‌ را با دنیای‌ اطراف‌ منطبق‌ ساخته و كنترل‌ اوضاع‌ را در دست ‌بگیرند.



افراد باهوش چه خصوصیاتی دارند , روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی , چگونه فرزندی باهوش به دنیا بیاورید؟

مورگان فریمن ( 1937 )
بازیگر آمریکایی
11 خرداد

هنگامی‌ كه‌ جنبه‌شخصیتی‌ مثبت‌شان‌ را به‌ نمایش‌ می‌گذارند، خیلی‌ جذاب‌ می‌شوند ولی امان‌ از وقتی‌ كه‌ جنبه‌ شخصیتی‌ منفی‌شان‌ را نشان‌ دهند... و از بد هم‌ بدتر می‌شوند. آن‌ها درست‌ مثل‌بچه‌ها سرزنده‌، پرشور و با نشاط هستند، در حقیقت‌ افسونگرانی‌ به‌ شمار می‌آیند كه‌اگر شرایط به‌ نفع‌ آن‌ها پیش‌ برود بهترین‌ها هستند، در غیراین‌ صورت‌ افرادی‌خودخواه‌، خود محور، تخیلی‌، سرسخت‌، ناآرام‌ و بی‌قرار می‌شوند. خردادی‌ها با یك‌ دنیاشور و شوق‌ فعالیت‌های‌ جدید را آغاز می‌كنند.


ویدیو : ایـن خــردادی‌هـای باهوش، اهل مبارزه و صبور