ایران در طول مانور "ولایت" به دنبال حمله هواپیما یا کشتی ارتش آمریکاست :



 

 

فرماندهان ارتش ترکیه حمله اسراییل به ایران یعنی آتش گرفتن خاورمیانه طی چند ساعت , ارتش جمهوری اسلامی ایران , ترامپ و حمله به ایران

 

پایگاه صهونیستی دبکا نوشت: ایران مانور دریایی 10 روزه به نام "ولایت" را در شرق تنگه ی استراتژیک هرمز اغاز کرده است.

این پایگاه خبری صهیونیستی با وجود عدم توان در کتمان هراس خود در مواجهه با قدرت نظامی ایران مدعی شده است ، یکی از نکات اصلی قابل توجه در اینخصوص این است که ، ایران می خواهد قدرت خود را به واشنگتن و دولت اوباما نشان دهد که به تازگی موضعش تغییر کرده و از حمله و نابودی سایت های هسته ای ایران حمایت می کند.

پیغام ایران به امریکا این است که با وجود نزیکی کشتی های جنگی امریکا در منطقه، تهران می تواند تنگه ی هرمز را در صورت تهدید نظامی  این کشور ببندد . ضمناً ایران این توانایی را دارد که علاوه بر اینکه به اهداف آمریکایی ها در منطقه و اسرائیل حمله می کند، تحرکات انجام گرفته در عربستان سعودی و اردن را هم تحت کنترل کامل داشته باشد.

این رسانه صهیونیستی در ادامه می افزاید : اسرائیل از تغییر سیاست آمریکا در قبال ایران در جریان گفتگوی اوباما و ایهود باراک در 16 دسامبر و در هتل گیلور با خبر شده است و نسبت به آینده منطقه در قبال منافع خود نگران است.

از زمان تسخیر هواپیمای بدون سرنشین "آر کیو 170" ، ایران توانایی سایبری و اطلاعاتی خود را به رخ می کشد. این کشور می گوید که توانسته است  با دستبایی به این هواپیما، تکنولوژی سابیری آمریکا را تحت کنترل خود در آورد و هم  قابیلت در اختیار گرفتن سیستم های پیشرفته و اطلاعاتی در ناوها و کشتی های امریکایی را دارد.

تهران می خواهد نشان دهد که این هواپیمای بدون سرنشین امریکا توسط برتری تکنولوژیکی و اطلاعاتی ایران سقوط کرده است.

همچنین "دبکا" برای پیشبرد پروژه ایران هراسی رژیم صهیونیستی در منطقه مدعی شد : انتظار می رود که ایران از این مهارت خود علیه یکی از کشتی های نیروی دریایی آمریکا یا هواپیماهای نیروی هوایی آمریکا استفاده کند تا نشان دهد که آمریکا در جایگاهی نیست که به ایران حمله کند. آمریکا از این موضوع مطلع است و خود را برای تقابل احتمالی در عرصه تکنولوژِی نظامی با ایران آماده می کند.../انتخاب


ویدیو : ایران در طول مانور "ولایت" به دنبال حمله هواپیما یا کشتی ارتش آمریکاست