ایده هایی برای دکوراسیون دفتر کار : در این بخش قصد داریم چند ایده برای تزئین ...


در این بخش قصد داریم چند ایده برای تزئین دفتر كار خانگی ذكر می كنیم. شما می توانید به آسانی در محیط دفتر کار حرفه ای خود نیز از پیشنهاد های ما استفاده كنید. ایران دکو:

ایده‌هایی برای دکوراسیون مینیمال , ایده هایی برای بهاری کردن دکوراسیون , ایده‌هایی برای دکوراسیون اتاق خواب اصلی

تزئینات فضای كار با رنگ و استایل فردی


 در این بخش قصد داریم چند ایده برای تزئین دفتر كار خانگی ذكر می كنیم. شما می توانید به آسانی در محیط دفتر کار حرفه ای خود نیز از پیشنهاد های ما استفاده كنید.

استفاده از خلاقیت فردی

 تزئین دفتر كار خانگی تنها برای گرافیست ها و دكوراتورها ضرورت ندارد. بلكه در هر پست و مقامی كه هستید و شغل شما هر چه كه باشد نیاز به دفتر كاری مرتبط و منظم و در عین حال زیبا و جذاب دارید تا به كار كردن در آن تشویق شوید.

رنگ مناسب

 برای دفتر كار عموماً استفاده از رنگ های روشن و الهام بخش پیشنهاد می شود. به این منظور می توایند از تركیب رنگی خنثی نظیر سفید و كرم با تركیبی از تنالیته های رنگی مرکبات (پرتقالی و لیمویی) استفاده كنید. همچنین رنگ های مورد علاقه شخصی تان (مانند سرخابی و یا بنفش) را نیز هرگز فراموش نكنید.

مبلمان ارگونومیك

 انتخاب مبلمان مناسب یك ضرورت است. از آنجایی كه بیشتر اوقات كاری پشت میز می گذرد بنابراین خرید یك میز و صندلی ارگونومیك اولین اصل هر اتاق كاری است.

اگر كار شما با كامپیوتر است بنابراین تهیه كیبورد، موس، و مانیتور ارگونومیك نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می شود. این امر به کاهش تنش عضلانی و ایجاد ایمنی برای بافت های مختلف بدن كمك می كند.

قفسه، فایل

 وکلا ، پزشکان، دانشجویان، و حتی كارمندان موارد زیادی برای مطالعه و جمع بندی در اختیار دارند. به همین دلیل مرتب كردن پرونده های مختلف برای آنها مهم است.

اگر در اتاق كار هر چیز جای مخصوص به خودش را داشته باشد ذهن تمركز بیشتری پیدا می كند و فرد راحتتر به كارهای روزانه خود رسیدگی می كند.

نور كافی

 كاركردن همراه با نور مناسب سرعت مطالعه را تسریع می بخشد. اگر نور به اندازه كافی در فضا وجود داشته باشد مدت زمان بیشتری می توانید به مطالعه اختصاص دهید و احساس خشتگی نكنید.

تزئینات

 گیاهان ، تنگ ماهی ، عکسهای خانوادگی و یا آثار هنری یك فضای هنری منحصر بفرد را ایجاد نموده و شما را تا حدی از فضای خشك و جدی موجود جدا می كند.      


ویدیو : ایده هایی برای دکوراسیون دفتر کار