ایتالیا نسبت به آزادی اتباع ایرانی اقدام کند :       متکی در تماس تلفني با ...



 

 

ایتالیا نسبت به ایران , اقدام عجیب اپ استور در گذاشتن بازی ضد ایرانی , کویت آزادی دو تبعه ایرانی از

 

متکی در تماس تلفني با ایرانیان بازداشت شده؛

دولت ایتالیا هرچه سریع‌تر نسبت به آزادی اتباع ایرانی اقدام کند


از دولت ایتالیا خواسته‌ایم وارد این بازی شکست خورده نشود/ از همه ظرفیت‌های حقوقی، کنسولی و سیاسی در رم و میلان توسط نمایندگی‌های کشورمان برای آزادی اتباع ایرانی بازداشت شده در ایتالیا استفاده مي‌كنيم.

وزیر امور خارجه ایران، روز چهارشنبه در تماس تلفنی با علی دمیرچی‌لو و حمید معصومی نژاد ایرانیان بازداشت شده در ایتالیا با آنان گفتگو کرد و وضعیت جسمی و شرایط زندان آنها را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش ايلنا، منوچهر متکی در این تماس‌ها تصریح کرد: ما از دولت ایتالیا خواسته‌ایم وارد این بازی شکست خورده نشود و هرچه سریع‌تر نسبت به آزادی اتباع ایرانی اقدام کند.
وی همچنین بر استفاده از همه ظرفیت‌های حقوقی، کنسولی و سیاسی در رم و میلان توسط نمایندگی‌های کشورمان برای آزادی اتباع ایرانی بازداشت شده در ایتالیا تاکید کرد.
وزیر امور خارجه افزود: در راستای دیدگاه و رویکرد رئیس جمهوری اسلامی ایران مبنی بر رسیدگی به وضعیت اتباع ایرانی در خارج از کشور و دغدغه‌ای که نسبت به اتباع ایرانی دارند، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و این وزارتخانه تلاش‌های خود در خصوص تعیین وضعیت اتباع ایرانی در خارج از کشور را متمرکز کرده‌اند...../تحلیل:ایلنا


ویدیو : ایتالیا نسبت به آزادی اتباع ایرانی اقدام کند